Sportas ir kūnas

Nėščiųjų mankšta namuose

Keletas praktinių nėščiųjų mankštos pratimų, kuriuos galima atlikti namuose.

Mitai apie nėščiųjų mankštas

Sužinokite kokie yra penki populiariausi nėščiųjų mankštų mitai.

Joga nėščiosioms   (39)

Apie tai kas yra joga nėščiosioms, kuo ji naudinga ir ką svarbu žinoti lankant jogą nėštumo metu.

Nėščiųjų masažas   (11)

Nėščiųjų masažo paskirtis iš esmės yra ta pati, kaip ir masažo apskritai – jis turi padėti jaustis geriau.

Maudymosi kostiumėlis nėštumo metu   (47)

Plaukimas yra viena saugiausių sporto šakų, padėsiančių tau palaikyti formą viso nėštumo metu.

Tinkamiausias laikas mankštintis   (20)

Sportuoti planuok tuo paros metu, kai esi energinga ir kai paprastai turi laisvo laiko.

Būtiniausi reikmenys sportuojančiai nėštukei   (6)

Dabar, kai laukiesi, turėsi rinktis kitokius būdus formai palaikyti, nei kad esi įpratusi.

Kaip prisiversti sportuoti

Pati turbūt esi girdėjusi, kad sportuojančios moterys geriau jaučiasi nėštumo metu ir dažnai pagimdo lengviau.

Kaip mankštintis antrojo trimestro metu?   (41)

Daugeliu atvejų, jei esi sveika ir nėštumo eiga normali, gali mankštintis taip pat, kaip ir pirmąjį trimestrą.

Pratimai pilvo presui nėštumo metu   (9)

Įprasti pilvo presui stiprinti skirti atsilenkimai dabar priskirtini sąrašui „Jokiu būdu ne“.

Tai irgi pratimai!   (22)

Tikrai nebūtina eiti į sporto salę ar bėgioti parke, jei nori pasimankštinti.

Pasiruošimas gimdymui: tempimo pratimas   (8)

Vienas geriausių būdų pasiruošti gimdymui – tempimo pratimai.

Pasiruošimas gimdymui: Kėgelio pratimai   (17)

Kėgelio pratimai – tai dubens raumenų, esančių aplink makštį ir išangę, sutraukimas ir atpalaidavimas.

Kodėl mankšta padeda atgauti jėgas?

Dalykas, kurį mažiausiai norėtum daryti, kai jautiesi išsekusi, – tai atsikelti nuo sofos ir mankštintis.

Pratimai nugaros skausmui sumažinti   (15)

Padidėjęs pilvo svoris pakeičia įprastą stuburo išlinkimą, ir tai yra dažniausia nugaros skausmų priežastis.

Atsipalaidavimo pratimai   (13)

Tavo kūdikis gali gimti bet kurią dieną, tad dabar ne laikas rimtam fiziniam krūviui.