Nuovargis ir išsekimas nėštumo metu

Nuovargis ir išsekimas dažniausiai užklumpa vos pradėjus lauktis. Organizmas dabar dirba viršvalandžius ir jam užkrautas papildomas darbas. Tad nenuostabu, kad dabar pavargsti greičiau nei iki nėštumo. Išsekimas nėra gerai ir įprastomis aplinkybėmis, bet dabar, kai nešioji mažyli, geras poilsis yra ypatingai svarbus. Kad nuovargis nepakištų kojos:

  • Eik anksti miegoti. Jei akys merkiasi aštuntą valandą vakaro, nesipriešink ir eik miegot. Tau reikia poilsio.
  • Jei gali, numik dieną. Net trumpas snūstelėjimas pietų metu užsikniaubus ant stalo gali tau padėti. Kai kurios dirbančios moterys nusnūsti eina į savo automobilį (jei tik gamtos sąlygos yra tinkamos).
  • Jei gali, pasiimk laisvą dieną darbe. Jei būni namuose su vaiku, paprašyk tėvų ar vyro pagloboti vaiką dieną, o tu tuo tarpu ilsėkis.
  • Valgyk daugiau vaisių, daržovių, sveikų grūdų patiekalų, neriebaus maisto. Gerai subalansuota mityba neapsunkina skrandžio ir gali tau suteikti papildomų jėgų.
  • Sportuok. Nors ir kokia sunki atrodytų ši užduotis, judėjimas pagyvina kraujotaką, suteikia energijos ir taip labai pagerina savijautą. Ėjimas – puiki mankšta. Kasdien nueik bent jau kilometrą kitą ir nustebsi, kad tai padeda jaustis kur kas žvaliau.