Sveikų ir greitai pagaminamų užkandžių idėjos (40)

Juk būna taip, kad nebelieka laiko užbėgti į parduotuvę nusipirkti šviežio maisto arba grįžus namo nėra jokio noro dar valandą triūsti prie puodų? Štai keletas sveikų ir maistingų valgių idėjų tokiems atvejams (tiesiog turėk namuose būtinų produktų):

Konservuoti vaisiai. Tik nepirk tokių, kur daug cukraus sirupo.

Konservuotos daržovės. Didžioji dalis daržovių konservuojamos tada, kai natūraliai subręsta derlius, taigi jos tuo metu turi daugiausiai maistinių medžiagų. Žiūrėk, kad konservuose nebūtų padauginta druskos ir konservantų. Tokios daržovės labai tinka mišrainėms.

Konservuotos pupelės. Pigu, lengvai paruošiama, be to, pupelės – puikus baltymų, geležies ir cinko šaltinis. Žiūrėk, kad nebūtų pridėta per daug sodos. Konservuotos pupelės labai tinka greitai paruošiamiems troškiniams.

Kokteiliai. Plakikliu suplak jogurtą, šviežius ar šaldytus vaisius arba uogas, įpilk natūralių sulčių. Jei norisi įdomesnio skonio, įberk truputėlį cinamono ar įtarkuok muskato riešuto. Štai ir turi puikius pusryčius!

Uogos, varškė ir riešutai. Viską sumaišyk ir turėsi antioksidantų, baltymų ir kalcio kompleksą vienoje lėkštėje.

Saulėgrąžos. Jose gausu vitamino E, magnio, folio rūgšties ir B grupės vitaminų.

Spragėsiai. Taip taip, spragėsiai! Paruošus be riebalų, tai tikrai sveikas užkandis. Įberk į indelį ~50 ml sausų kukurūzų grūdų ir pakaitink 2,5 minutės mikrobangų krosnelėje. Užkandis paruoštas.

Naujausi komentarai

  1. User has not uploaded an avatar
    viktorijabz prieš 11 mėn.

    marie claire parašė:
    Tai galima spraginti puode, aš tarkim tik taip ir darau, tokiu atveju gali druskos, cukraus, cinamono, sviesto ir t.t. dėti pagal save ir tikrai daug laiko neužima …

    O kaip jūs spraginate puode? Pilat aliejaus ar ant sauso puodo?

  2. marie claire
    marie claire prieš 11 mėn.

    viktorijabz parašė:
    O kaip jūs spraginate puode? Pilat aliejaus ar ant sauso puodo?

    Trupučio aliejaus reikia

  3. miskugele
    miskugele prieš 8 mėn.

    Konservuotų vaisių ir daržovių niekaip negalime vadinti sveikais...

    Jeigu eiti dar gyliau būtų daug sveikiau pieno produktų nemaišyti su uogomis ir vaisiais. Na, kam įdomu tikrai kas yra sveika, pasidomės, bet liūdna, kad tokie paviršutiniai straipsniai atsiranda.

  4. marie claire
    marie claire prieš 5 mėn.

    Isverdat lesius ar kokias kitas megiamas pupas, sutarkuojat morkytes, svoguno, trupucio aliejaus, citrinos sulciu, prieskoniu, kuriuos megstat, - viska sublendinat ir naudojat kaip uztepele

    Naminiai ledai - sublendinat pasirinktus vaisius su trupuciu migdolu ar kokosu pienu i formeles ir saldyklin niom niom, sveika ir skanu

  5. viiva
    viiva prieš 5 mėn.

    Pakepat grybus, morkas, paprika, uzberiat megstamu prieskoniu, su daugiau vandens nei iprastai uzverdat bulves, sumetat keptuves turini, dar paverdat, sublenderiuojat, uzpilat graikisko jogurto ar grietines ir valgot