Tai irgi pratimai! (22)

Ar kada susimąstei, kodėl uždūsti intensyviai siurbdama kambarius? Ogi todėl, kad kambarių siurbimas per valandą sudegina 200 kilokalorijų! Taigi, tikrai nebūtina eiti į sporto salę ar bėgioti parke, jei nori pasimankštinti. Tiesiog pagulėjimą ant sofutės prieš televizorių pakeisk energingesne veikla. Štai keletas kasdienių užsiėmimų, kurie privers tavo širdį plakti greičiau, tirpdys nereikalingus kilogramus ir sustiprins kūną:

  • Bučiavimasis – 58 kcal/val.
  • Žaidimas su 2–3 metu vaiku – 216 kcal/val.
  • Langų plovimas – 200 kcal/val.
  • Pasivaikščiojimas su šunimi – 238 kcal/val.
  • Darbai sode – 324 kcal/val.
  • Intensyvus valymas – 432 kcal/val.

Naujausi komentarai

  1. Robertata
    Robertata prieš 4 m.

    O as pati darau viska tik daug leciau,neskubedama,pailsedama.Juokauju kad nestumas tai ne invalidumas.Pati jauciu kai per sunku ar pavargau tai pasedziu pailsiu keles minutes.Negerai uzsigulet,reikia pajudint kuna

  2. Inacka777
    Inacka777 prieš 4 m.

    Su pirmu dirbau iki paskutines dienes,del to ir turejau komplikaciju,su antru taip nesiplesysiu

  3. SM25 prieš 4 m.

    Pritariu Robertai nėštumas tikrai ne invalidumas man dar tik pirma nėštumas, bet stengiuosi, kuo daugiau judėti ir vasarą ištisai žole lauke pjaudavau, tik su pertraukom, pailsėdama

  4. kiške
    kiške prieš 4 m.

    na manyciau jei savijauta puiki laukimosi metu galima judeti,zinoma pacius sunkiausius darbukus palikti vyrui ar kazkam kitam kuris galetu pavaduoti siuo metu, seniau moterys dirbo viska neziurejo ar nescia ar ne, viska dare ir sveikus vaikus gimde. Manau nestumo metu kazka veikti reiketu nes vien gulejimas tikrai nera gerai.

  5. viktorija.pavlovic
    viktorija.pavlovic prieš 1 m.

    oj as tai daug vaiksiodavau i 8 auksta pesciom libdavau namie kiekviena diena tvarkaisi ir vaiko zaislus kol surenki cia darbo socei tikrai i parduotuve nueit i svecius nuvaikstai judi ir judi tik as gulet negalciau niekaip