„Baby City/Toy City“ karantino metu kviečia apsipirkti internetu (2)

Partnerio turinys
Mama ir dukra apsiperka internetu fizkes | Shutterstock.com

Lietuvoje įvedus karantiną, prekių vaikams prekybos tinklas „Baby City/Toy City“ kviečia saugiai apsipirkti internetu adresais www.babycity.lt ir www.toycity.lt.

Neturint jokio fizinio kontakto su parduotuvių darbuotojais, iš plataus asortimento galima išsirinkti prekių vaikams, kūdikiams ir mamoms, įsigyti populiariausių ir dar neatrastų prekės ženklų žaislų, drabužių.

„Baby City/Toy City“ nuotolinės konsultacijos klientams

„Baby City/Toy City“ elektroninių parduotuvių konsultantai klientus konsultuoja telefonu, SMS žinutėmis, elektroniniu paštu, socialiniuose tinkluose ir net vaizdo skambučiais (tiesa, tokia konsultacija turi būti suderinama iš anksto).

„Baby City/Toy City“ prekių pristatymo ir atsiėmimo galimybės

Prekės klientams pristatomos per kurjerį į namus arba į visoje Lietuvoje esančius paštomatus. Perkant už daugiau, nei 30 eurų pristatymas nieko nekainuoja.

Užsakymą taip pat galima atsiimti „Baby City/Toy City“ parduotuvėse įrengtuose atsiėmimo punktuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

„BabyCity.lt“ ir „ToyCity.lt“, atsižvelgami į susiklosčiusią situaciją ir besirūpindami klientų saugumu, pristato naujovę - „Smartpost“ terminalus.

Baby City/Toy City Smartpost terminalai

Vilniuje, „Ogmios mieste“ esančioje „Baby City/Toy City“ parduotuvėje, įdiegtas „Click & Collect“ sprendimas, leidžiantis išduoti prekes visiškai išvengiant tiesioginio kontakto su parduotuvės personalu.

Visas procesas atrodo taip – prekybininkas internetu gauna užsakymą iš kliento, užsakymas yra paimamas iš prekybos vietos ir įdedamas į „Smartpost“ terminalą. Klientas gauna žinutę, kad prekė ar prekės paruoštos ir galima atvažiuoti jų pasiimti.

Svarbu, kad pakuojant yra naudojamos dezinfekcinės priemonės, nuolat stebima tiesioginį kontaktą su siuntiniais turinčių darbuotojų sveikata, o terminalas yra įrengtas atskiroje, nuolat vėdinamoje patalpoje.

„Baby City/Toy City“ svarbi informacija karantino metu

Karantino metu klientai nerimauja, ar ar bus vykdomi pristatymai, ar juos pasieks reikalingos prekės, tad „Baby City/Toy City“ skuba nuraminti - elektroninės prekybos pagalba pavyks patenkinti visų klientų poreikius, visi užsakymai bus pristatyti.

Atsižvelgiant į šiuo metu Lietuvoje esančią situaciją, dovanų kuponų galiojimas bus pratęstas. Juos bus galima išleisti pasibaigus karantinui.

„Baby City/Toy City“ ypatingą dėmesį skiria būsimoms mamoms ir skatina jas apsipirkti iš anksto ir nekeliant kojos iš namų: perkantiems internetu įmonė stengiasi pasiūlyti platų asortimentą, itin patrauklias kainas ir įvairias akcijas. Apsilankykite www.babycity.lt bei www.toycity.lt!
 

Pristatymas į namus „Venipak“ kurjeriu arba atsiėmimas „Omniva“ paštomate.
Perkant už 30 EUR ir daugiau – nemokamas pristatymas.

Prekes atsiimkite „Baby City/Toy City“ atsiėmimo punktuose:

  • Verkių g. 29, Vilnius,
  • Pramonės pr. 29, Kaunas,
  • Šilutės pl. 29, Klaipėda,
  • Krymo g. 28, Šiauliai.

Naujausi komentarai

  1. Neegzistuojantis vartotojas
    prieš 5 mėn.

    Niekam nepatariu pirkti iš internetines jų parduotuves. 1 apsipirkimas. Pirkome vezimukas vaikui, vietoj juodo atsiuntė pilka ir truputi ne ta modelį. 2 karta pirkom vystymo stalą- vonele. Ilgai stebėjau ta daiktą, matau paleido nuolaida-uzsakiau. Po kurio laiko susisiekia ir praneša, kad prekes man neparduos nes ji expozicine. Gražina pinigus. 3 kartas. Kitas vystymo stalas su vonele. Užsisakiau ji ir čiužinuką į vonele. Skambina sako vėl expozicinis. Sakau tai vėl neparduosite?”Na parduosime, bet žinot kaip atrodo iš expo… apdulkejas ir pan.” Nuvykstame apziureti, apdulkejas… beveik jau norime imti. Pastebime, kad suplyšęs vystymo paviršius… o kainuoja su nuolaida 119e. Visgi neimsim. Supildziau grazinima( nes buvo apmokėta internetu) ir vystimo stalui su vonele ir čiužinukui, nes be voneles čiužinukas nereikalingas. Gražina pinigus pavedimu, bet tik už stalą su vonele, venipak rašo kad atves siunta (čiužinuką) … susisiekus su babycity jie akis drasko, kad skirtumą grąžino, nors man ir to čiužinio nebereikia. Siaip ne taip gražina ir skirtumą, venipak pasakau, kad siuntos nevežti, nes jie laiku informuoti negali. 4 kartas. Kadangi gavau nuolaidos kuponą 20e, už vežimą ne ta, kuri pasilikau. Galvoju išnaudosiu ir pamiršiu, kad egzistuoja šis tinklas. Sekmadienį padarau užsakymą, aišku jos irgi nėra sėkmingas, nes norint ji apmokėti puslapis išmeta atgal į pradžia ir parodo, kad krepšelis yra tuščias, nors jame buvo 19 prekių ir kiek laiko sugaištą sedint… teko iš naujo rinkti… deja nuolaidos nebesuteikia, nes kuponas nebeteisingas, nors jo dar nepanaudojau. Bet tokia jų sistema… o kiti negaliu gauti, nes savaitgalis, o aptarnavimas juk nedirba. Gaunu į el. Pasta pranešimą, kad laukiama apmokėjimo su rekvizitais mokejimui, uhu- apmoku. Antradienio pietus. Negaunu jokio pranešimo, patvirtinimo, o pristatymas 1-3 d. Paskambinu, pasirodo jie nemato apmokimo, nors jis atliktas tvarkingai su visais užsakymo numeriais. Laukiu toliau, nusiuntusi pavedimo kopija…

  2. Equ.
    Equ. prieš 5 mėn.

    ugnyyyyte parašė:
    Niekam nepatariu pirkti iš internetines jų parduotuves. 1 apsipirkimas. Pirkome vezimukas vaikui, vietoj juodo atsiuntė pilka ir truputi ne ta modelį. 2 karta pirko…

    Omg čia kažkoks nesėkmės ratas pas jus 😆

    Perku iš jų dažnai, bet nebuvo tokių bajerių. Aj tik GN gauta nuolaidų kortelė neveikė, reikėjo važiuot į parduotuvę pakeisti.

    Pirkau žaislus, autokėdutę, priežiūros priemonės, drabužius. Viskas liuks.
    Paskutinis pirkinys buvo pavasarinis kombis, reikalingas dydis buvo tik Kaune, tai kurjeris kitą dieną po apmokėjimo pristatė į Vilnių 👍