Dieta pagal kraujo grupę: veikia, ar – ne?

Dieta pagal kraujo grupę igor moskalenko | Shutterstock.com

Kraujo grupės dieta – puikus būdas numesti svorio ir pagerinti bendrą sveikatos būklę. Tokia mityba padeda palengvinti virškinimą, gauti daugiau energijos, o taip pat išvengti tam tikrų ligų. Ar tai tiesa?

Ką galime valgyti

Kokius produktus galime valgyti? Ogi viską, kas tinka mūsų kraujo grupei, – teigia šios dietos šalininkai. Štai rekomendacija pagal kiekvieną kraujo grupę:

O (I) kraujo grupė. Jums puikiai tiks baltymų dieta. Valgykite daugiau liesos mėsos, paukštienos, žuvies, daržovių, grūdų, pupelių ir pieno produktų. Taip pat rekomenduojami maisto papildai, padėsiantys išvengti šiai grupei būdingų virškinimo problemų. Tai – seniausia, bene labiausiai paplitusi kraujo grupė. Šią kraujo grupę tirintys protėviai daugiausia valgė gyvulinės kilmės produktus.

A (II) kraujo grupė. Vaisiai ir daržovės – puikus pasirinkimas. Jums taip pat tiks pupelės, ankštiniai produktai, grūdai. Svarbu, kad maistas būtų kuo ekologiškesnis, nes šios grupės žmonės paprasti turi jautrią imuninę sistemą. Šią kraujo grupę trintiems žmonėms rekomenduojama vegetarinė mityba.

B (III) kraujo grupė. Venkite kukurūzų, kviečių, grikių, lęšių, pomidorų, žemės riešutų, sezamų sėklų ir vištienos. Geriausias pasirinkimas – žalios daržovės, kiaušiniai, tam tikros mėsos rūšys ir neriebūs pieno produktai. Geriausia šią kraujo grupę turintiems žmonėms atrasti pusiausvyrą tarp augalinės ir gyvulinės kilmės maisto.

AB (IV) kraujo grupė. Jums puikiai tiks tofu, jūrų gėrybės, pieno produktai ir žalios daržovės. AB grupės žmonėms būdingas mažas skrandžio rūgštingumas. Venkite kofeino, alkoholio, rūkytos ir vytintos mėsos. Ši kraujo grupė ne tik naujausia, bet ir bene geriausiai prisitaikiusi prie įvairiausios mitybos: žmonės gali valgyti iš esmės viską, derinti maistą, kaip patinka.

Dieta pagal kraujo grupe

Sveikata reikalauja pastangų

Esate iš tų, kurie vis dar nežino savo kraujo grupės? Pasidomėkite! Atsakymas parodys, ką turėtumėte rinktis ir ko vengti.

Ribojimai. Ši dieta yra gan griežta, todėl turite būti pasiryžę atsisakyti savo mėgstamų produktų. Pavyzdžiui, jeigu esate didelis mėsos ir bulvyčių mėgėjas, o jūsų grupė yra A – laimingas tikrai nebūsite, nes jums skirta vegetarinė mityba. Yra net tam tikrų rekomendacijų dėl prieskonių ir pagardų.

Įdomu tai, kad laikantis šio plano, glitimas nėra draudžiamas. Jeigu vengiate glitimo, produktus be jo galite rinktis savarankiškai.

Sportas. Nepamirškite judėti! Laikantis šios dietos rekomenduojama atlikti tam tikrus pratimus. Pavyzdžiui, A tipui puikiai tiks joga ar Tai Či, o O tipui labiausiai tinka aerobiniai pratimai ir važinėjimas dviračiu.

Atsargiai: lėtinės ligos

Šis maitinimosi planas gali netikti žmonėms, turintiems lėtinių ar kitų lygų. Pavyzdžiui, jei sergate diabetu, gali būti, kad jums būtina valgyti daug baltymų arba kaip tik vengti pieno ir vištienos. Tad tokio tipo dieta gali prieštarauti sergančių asmenų gydymo planui.

Rekomenduojama nesusitelkti į konkrečius maisto produktus ir neišskirti jokių pagrindinių maisto produktų grupių. Mityba turi būti įvairiapusė.

Kraujo grupės dieta neišspręs tokių sveikatos problemų, kaip širdies ligos, aukštas kraujospūdis ar cholesterolis. Tiesa, svorio numetimas čia gali gerokai pasitarnauti. Turintiems sveikatos problemų bet kokiu atveju patartina mažinti riebalų ir druskos kiekį kasdieniame racione.

Judėkite. Būtinai. Bent 150 minučių mankštos ir bent 2 jėgos treniruotės per savaitę – puikus būdas, pridėjus sveikesnę mitybą, pagerinti sveikatą.

Rinktis, ar – ne?

Visi nurodymai – tik rekomendacinio pbūdžio. Prieš imantis bet kokio sprendimo reguliuoti savo kūno svorį, geriausia pasitarti su gydytoju. Laikydamiesi šio tipo mitybos išvengsite perdirbto maisto ir paprastų angliavandenių, todėl, tikėtina, sėkmingai numesite svorio. Atkreipkite dėmesį, kad bet koks svorio sumažėjimas šiuo atveju nėra sietinas su jūsų kraujo grupe. Svarbiausia – sveika mityba ir pakankamai judėti, o ne vien tik jūsų kraujo grupe grįsti ribojimai.

Forumas gyvai