Lieknėjimo dienoraštis: padėkime viena kitai lieknėti ir tvirtėti

Komentuoti
  1. emmkas
    2012.03.21 08:41 (prieš 5 m.)
    2012.03.21 08:41 (prieš 5 m.)

    Sveikos mielos esamos ir busimos mamos,
    Artėja vasara, greit teks iš spintos traukti sijonus, palaidines trumpom rankovėm ir maudymukus. Ir jau dabar tikiu kai kurios matome, jog rezultatais nebūsime patenkintos
    Šią lieknėjimo ,,akciją" pradėsiu pirmoji ir siūlau Jums jungtis
    Šiuo metu sveriu 64 kg., kai mano idealus svoris (nustatytas specialistų) yra 56 kg. Nuo vasaros priaugau net 10 kg. Nors savijauta ir gera, tačiau pusės nešiotų rūbų užsidėti negaliu: kelnės, jei ir užsisega, tai tuoj apkrenta nereikalingu gelbėjimosi ratu, palaidinės skiečiasi per sagutes... Verdiktas: - 8 kg.!
    Taičiau ne viskas taip paprasta: vis žadėdavau nebevalgyti po 18 val., tačiau retai kada pavykdavo, vis prisiekinėdavau nuo pirmadienio pradėt sportuot, bet sportas man kančia;/
    Ilgai galvojau, kaip galėčiau save priversti kažką daryti ir nusprendžiau, jog puikiausias būdas tiek man, tiek Jums, rasti bendraminčių, bendražygių, kurios kartu siektų vienodo tikslo Manau, čia tikrai yra šaunių merginų ir moterų, kurios kaip ir aš vis žadejo sau, kad tuoj tuoj pradėsiu ir galbūt lygiai taip pat mintyse ieškojo bendražygiu
    Tad kviečiu prisidėti prie manęs ir žygiuoti mažesnių drabužių dydžių ir tvirtesnio kūno link

    Nors, žinoma, mityba reikia derinti su sportu, tačiau pradėsiu būtent nuo maisto reguliavimo.
    Turiu tokį kolkas planą:
    Ne viename leidinyje ir ne vienoje programoje, buvo kalbama apie iškrovos dieną, tad susigundžiau pradėti nuo jos. Tačiau gavau patarimą, kad iki iškrovos dienos, pirmą kartą, turiu eiti palaipsniui, taigi mano planas:
    Šiandien (2012-03-21): pusryčiams košė, pietums košė, vakarienei jogurtas arba lengvos žalumynų salotos (patikėkit, tai visai nesunku, jau vakar pabandžiau tokį meniu ir man pavyko )
    Rytoj ir poryt (2012-03-22 - 23) iškrovos dienos: ketinu valgyti obuolius arba kažkokius kitokius vaisius ir gerti skysčius Žiūrėsim, kas gausis

    Wish me luck!

  2. jovitel
    2012.03.21 08:52 (prieš 5 m.)

    Jaunelis 6 m. 4 mėn.
    Vyresnelis 10 m. 2 mėn.

    2012.03.21 08:52 (prieš 5 m.)

    Sekmes, sekmes manau tikrai pavyks jei pati labai to noresi, o juk ir stengiesi del saves As delcios dieta derinau su grikiu dieta, plius iskrovos diena ir sportas. Iskrovos diena pas mane: 3 obuoliai, 1 st. kefyro ir puse pakelio liesos varskes atsisakiau riebaus maisto ir uzkandziavimu po 18 val. ir dabar dziaugiuos rezultatais

  3. User has not uploaded an avatar
    2012.03.21 08:59 (prieš 5 m.)

    maziukas 2 m. 6 mėn.
    PRINCESE:) 4 m. 8 mėn.
    LEPUNELIS:) 6 m.

    2012.03.21 08:59 (prieš 5 m.)

    jovitel parašė:
    Sekmes, sekmes manau tikrai pavyks jei pati labai to noresi, o juk ir stengiesi del saves As delcios dieta derinau su grikiu dieta, plius iskrovos diena ir sportas. Iskrovos diena pas mane: 3 obuoliai, 1 st. kefyro ir puse pakelio liesos varskes atsisakiau riebaus maisto ir uzkandziavimu po 18 val. ir dabar dziaugiuos rezultatais

    ar greit buvo pirmieji rezultatai :)?

  4. vi-a
    2012.03.21 10:11 (prieš 5 m.)
    2012.03.21 10:11 (prieš 5 m.)

    sveikos, netikiu jokiomis dietomis ir niekam nepatarciau, tai laikina, reikia keisti gyvenimo buda ar bent jau mityba, visu pirma, atsisakot majonezo, kecupo, duona minimaliai ir tik aisku juoda ar grudine, jokiu batonu, bandeliu. Jei norit greitesnki rezultatu, cukru ir nevseikus anglavandenius per borta ( bandeles, sausainiai, saldainiai, uogienes ir t.t. ) tada kuo daugiau proteinu( zuvies, varskes, kiausiniu baltymu) sveiju riebalu ( riesutai, avokadas ) aisku besakau,kad dabar niekad nevalgyt tortu ir pan, bet pacios suprantat su saiku, visuomet reikia duoti ir organizmui,ko nori,nes jei visuomet valgysi, tai ko nenori, rezultatu,taip pat nebus, per savaite bent viena diena pasidarykit sau svente organizmas taip pripras ir nebus ipratimo kaupti. nes nevalgant rezultatas laikinas, organizmas badauja, o kaip pavalgot daugiau ( tai yra po dietu) viskas i kuna. dar labai svarbu vanduo ir kuo daugiau,neblogai pasitikrint krauja, ar netruksta kokio kalio,nes jo nebuvimas kartais neledizia kristis vsoriui, laikosi skysciai, neissivaiksto ir pan.virskinimui gerai ginger prie to pacio galima, tikrai nepakenks ir labai geras dalykas ryte is pat ryto ant tuscio skrandzio silto vandens stikline su citrina :)issipleciau as cia truputi... nu zodziu.na tai tokie patarimai is mano puses pati taip darau jau senai, aisku dar sportuoju, dabar gaila siek tiek nuokrypus esu nuo savo rutinu,tai ir laikos keli kilogramai...bet tuoj tuoj
    sekmes mamos!

    6
  5. Daivukis
    2012.03.21 10:20 (prieš 5 m.)

    Ariana 6 m. 3 mėn.

    2012.03.21 10:20 (prieš 5 m.)

    sveika. ://www.tevu-darzelis.lt/forumas/topic/metam-svori-kartu-1/page/302 cia irgi renkasi siekiancios rezultatu. Grupe privati, bet geranoriskai priima naujas nares...

  6. emmkas
    2012.03.21 10:23 (prieš 5 m.)
    2012.03.21 10:23 (prieš 5 m.)

    Aš šiaip nedaug valgau ir tas svoris atsirado dėl persivalgymo vakarais dėdavau ir sau ir vyrui vienodas porcijas ir ta vakarienė budavo kokia 9 valandą, nes anksčiau negaliu Todėl tas po 6 nevalgymas man niekaip nesisekdavo bet va šiandien jau antra diena, kai ryte ir pietum valgysiu tik košytę iš pakelių (1 pak. 35 g. košės), o vakare salotų ir greifrukto, avokaro, salotų lapų, pomirodo, citrinos ir lašišos sūdytos.... laaabai noriu sugebėt ryt ir poryt padaryti iškrovos dienas

  7. emmkas
    2012.03.21 10:25 (prieš 5 m.)
    2012.03.21 10:25 (prieš 5 m.)

    Daivukis parašė:
    sveika. ://www.tevu-darzelis.lt/forumas/topic/metam-svori-kartu-1/page/302 cia irgi renkasi siekiancios rezultatu. Grupe privati, bet geranoriskai priima naujas nares...

    Ačiū, galbūt reiks prisijungti

  8. User has not uploaded an avatar
    2012.03.21 10:27 (prieš 5 m.)

    maziukas 2 m. 6 mėn.
    PRINCESE:) 4 m. 8 mėn.
    LEPUNELIS:) 6 m.

    2012.03.21 10:27 (prieš 5 m.)

    emmkas parašė:
    Aš šiaip nedaug valgau ir tas svoris atsirado dėl persivalgymo vakarais dėdavau ir sau ir vyrui vienodas porcijas ir ta vakarienė budavo kokia 9 valandą, nes anksčiau negaliu Todėl tas po 6 nevalgymas man niekaip nesisekdavo bet va šiandien jau antra diena, kai ryte ir pietum valgysiu tik košytę iš pakelių (1 pak. 35 g. košės), o vakare salotų ir greifrukto, avokaro, salotų lapų, pomirodo, citrinos ir lašišos sūdytos.... laaabai noriu sugebėt ryt ir poryt padaryti iškrovos dienas

    kokia kose valgot?

  9. Rasytea
    2012.03.21 10:29 (prieš 5 m.)

    Akvilė 6 m. 6 mėn.

    2012.03.21 10:29 (prieš 5 m.)

    sweikutes prisijungiu ir as i si forumiuka sveriau 62kg dabar jau sveriu 60,5 nes pradejau mesti svori....kai nustojau maitinti mazaja tai ir pradejo kilogramai krautis tvirtai pasiryzau numesti svori bent iki 57 kg vasara seses vestuves einu i svocias tai dar labiau mane paskatino o pradejau nuo to, kad atsisakiau saldumynu, bulkos, cukraus, ir riebiu patiekalu...per diena valgau 4-5 kartus po nedaug o jau nuo 6 val isgeriu tik arbata ar stikline vandens ryte tik atsikelus irgi isgeriu stikline vandens, kazkur po pusvalandzio su dukryte valgom kose, veliau kokio jogurto, pietum jei mesa tai be bulviu ir be duonos o kuo daugiau darzoviu, pavakariais stengiuosi irgi suvalgyti kazka lengvo reikia naudoti kuo daugiau skysciu, skysciai mazina apetita na ir zinoma sportuoju rytais

  10. indrone
    2012.03.21 10:40 (prieš 5 m.)
    2012.03.21 10:40 (prieš 5 m.)

    Sveikutes jungiuos prie jusu taip noriu numest ta svori, jau nuo vakar pradejau maziau po biski valgyti ir aisku tam tikru produktu nebevalgyti bet kaip su sportu bus tai nzn, noriu dviracio kad galeciau su maziuke pasivazineti, bey va dar ji nesedi, per maza kaip manot ar laikantis dietos mazeja apimtys ?

    1
Žinutės parašytos:
Naujas komentaras