Pilates Namai

Telefonai

+370 (634) 07 808

Pilates mankšta yra viena iš naudingiausių mankštų nėščiosioms moterims. Tokie užsiėmimai padeda sustiprinti dubens raumenis, kurie tiesiogiai dalyvauja gimdymo procese. Taip pat stiprinami gilieji smulkūs raumenys, kurie apjuosia juosmens ir kryžkaulio stuburo slankstelius.
Pilates mankštos tikslas ne sudeginti papildomai kalorijas, o paruošti savo kūną gimdymui, padėti greitai atstatyti jėgas po gimdymo. Pilates pratimai stiprina giliuosius nugaros raumenis, kurie savo ruožtu tonizuoja ir pilvo raumenis.
Tai pat, užsiėmimų metu, būsimos mamos išmoksta teisingai kvėpuoti ir reguliuoti kvėpavimą, o šis įgūdis bus reikalingas gimdymo metu. Pilates pratimai gali pagelbėti kovojant su stresu , kuris dažniausiai pasitaiko po gimdymo, taip pat padeda gražinti pilvo, nugaros ir dubens raumenų tonusą, normalizuoti viršsvorį, koreguoti kūno linijas.
Pilates mankšta– viena iš geriausių užsiėmimų nėščiosioms ir jaunoms mamoms!

Atstovaujate šiai įstaigai?
Dėl informacijos atnaujinimo susisiekite su „Tėvų Darželio“ redakcija.