Tapk Mama

Taikos pr. 4A, Klaipėda

Telefonai

Tel. 860765225

Norime pasiūlyti jums mankštą, parengtą specialiai nėščioms moterims, nepriklausomai nuo jų neštumo laiko ir pilvuko dydžio.

1. Apšilimas;
2. Koordinaciją ir pusiausvyrą lavinantys pratimai;
3. Jėgos pratimai;
4. Sėdmenis ir tarpvietę stiprinantys pratimai;
5. Kvėpavimo gimnastika;
6. Atpalaiduojantys pratimai.


Tam, kad pasiekti geresnį rezultatą, pratimus rekomenduojame pradėti atlikti kuo anksčiau (tik sužinojus apie nėštumą, arba besiruošiant neštumui). Reguliariai lankyti treniruotes (geriausia ne mažiau kaip 2 kartus per savaitę). Gerti negazuotą vandenį prieš ir po treniruotės (galima su citrina).

Lankantiems užsiėmimus išdalinama papildoma medžiaga:
1. Pratimų kompleksas sąrėmių metu;
2. Pratimų kompleksas, kad vaikas apsiverstų į reikiamą padėtį.

Atstovaujate šiai įstaigai?
Dėl informacijos atnaujinimo susisiekite su „Tėvų Darželio“ redakcija.