DUK

Prisijungimas

Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Jei pamiršote slaptažodį, inicijuokite slaptažodžio keitimą: per www.tevu-darzelis.lt/priminti-slaptazodi

Ką daryti, jei pamiršau prisijungimo vardą (slapyvardį)?

Jei pamiršote prisijungimo vardą, junkitės su el. pašto adresu, kuriuo registravotės TD.

Ką daryti, jei pamiršau registracijos el. pašto adresą?

Jei pamiršote registracijos TD el. pašto adresą, įveskite slapyvardį. Jei neprisimenate ir slapyvardžio, susisiekite su mumis.

Kodėl negaliu prisijungti su Facebook paskyra?

Jei negalite pasijungti su Facebook paskyra, greičiausiai TD ir FB prisiregistravote skirtingu el. pašto adresu. Kad galėtumėte prisijungti su FB paskyra, paskyros el. pašto adresas turi būti pakeistas.

Ką daryti, jei viską suvedu teisingai, tačiau prisijungti nepavyksta?

Jei nepavyksta prisijungti, nors viską suvedate gerai, greičiausiai streikuoja Jūsų naršyklė  streikuoja Jūsų naršyklė (žr. skiltį techniniai nesklandumai).

Forumas

Kaip ištrinti uždarą grupę?

Uždaros grupės trinamos tik tuo atveju, jei grupėje nelieka nė vieno nario ir ji tampa neaktyvi. Administratorius, norintis, kad grupė būtų ištrinta, turi pašalinti iš jos visus jos narius ir pasišalinti pats. Neaktyvios grupės su 0 narių ištrinamos automatiškai.

Kaip atvirą grupę padaryti uždara?

Atvirų pokalbių grupių padaryti uždaromis nėra galimybių, taip pat ir todėl, kad ne visi atviros grupės dalyviai ir stebėtojai yra pageidaujami vienoje ar kitoje uždaroje grupėje. Todėl, norint bendrauti patikimų dalyvių rate, uždarą grupę reikia kurti nuo nulio.

Kurti uždarą grupę

Paskyra

Kaip pasikeisti slapyvardį, nuotrauką, kitus nustatymus? 

Tai galite padaryti pasijungę prie savo paskyros, kortelėje „Nustatymai“.

Ką daryti, jei mano paskyra blokuota?

Jei Jūsų paskyra blokuota, greičiausiai vienaip ar kitaip pažeidėte forumo taisyklesbendravimo forume etiketą arba dėl Jūsų buvo gautas pagrįstas skundas. Apie blokavimo priežastį ir nurodymus, ką daryti toliau, turėjote gauti el. paštu, kuriuo registravotės į TD. Jei tokio laiško negavote, susisiekite su mumis.

Kaip panaikinti paskyrą?

Jei norite panaikinti paskyrą, prisijunkite prie prie savo paskyros, dalyje "Nutstatymai" spauskite "Panaikinti paskyrą" ir sekite instrukcijas.

Skelbimai

Kodėl nepavyksta įkelti nuotraukos?

Nuotraukos gali nepavykti įkelti dėl dviejų pagrindinių priežasčių: nuotrauka neatitinka techninių reikalavimų arba streikuoja jūsų naršyklė (žr. skiltį techniniai nesklandumai).

Techniniai reikalavimai nuotraukoms:

  • Minimalūs ir rekomenduojami nuotraukos išmatavimai: 400 px × 400 px;
  • Maksimalus vienos nuotraukos „svoris”: 3 MB;

Kodėl mano skelbimas buvo atmestas ir ką man daryti?

Jei skelbimas buvo atmestas, jį reikėtų pakoreguoti. Dažniausios skelbimų atmetimo priežastys yra tokios:

  • Skelbimas yra paskelbtas netinkamoje kategorijoje;
  • Antraštė, aprašymas, nuotraukos prieštarauja viena kitam.
  • Nepateikiama esminė informacija apie prekes ar paslaugas (esminė informacija turi būti pateikta tekstu ar nuotraukomis, nuorodos į kitus šaltinius laikoma papildoma informacija ir neatlieka aprašymo/ nuotraukų funkcijos).
  • Nurodoma kaina yra nepagrįstai maža ar klaidinanti (pavyzdžiui, nurodoma vieno daikto kaina, kai pagrindinėj nuotraukoje yra keli daiktai).
  • Nuotraukos yra nekokybiškos;
  • Nuotraukso yra retušuotos ar papildytos paveiksliukais ar tekstais;
  • Nuotraukos yra sudarytos iš kelių nuotraukų (koliažai);
  • Nuotraukos yra „skolintos“;
  • Nuotraukose drabužiai aprengti ant lėlių;
  • Nuotraukose daiktai itin netvarkingi (purvini, suglamžyti ir pan).

Ką daryti, jei susidūriau su nesąžiningu pirkėju/ pardavėju?

Sukčiavimo ar nesąžiningos veiklos atveju pasistengsime padėti tiek, kiek leidžia įstatymai ir mūsų techninės galimybės, tačiau turėkite omenyje, kad „Tėvų Darželis“ neatsako už parduodamų prekių kokybę, apmokėjimą bei pristatymą. Jei iškilo problema arba turite klausimų, susisiekite su mumis..

Techniniai nesklandumai

Ką daryti jei TD veikia neįprastai?

Jei "Tėvų Darželis" veikia neįprastai, jei nepavyksta prisijungti, greičiausiai streikuoja Jūsų naršyklė. Tokiu atveju reiktų atlikti šiuos veiksmus:


Jei aukščiau išvardinti veiksmai nepadės, susisiekite su mumis.

5 pagrindinės TD forumo taisyklės

  1. Nuomonę dėstykite be įžeidimų. Nuomonių įvairovė yra labai gerai – tai padeda įvertinti visus, visus prieš ir priimti geriausią sprendimą. Viskas ko reikia – išsakyti ją tinkamu būdu – nežeminant, nemoralizuojant, nesipiktinant . Jei norisi išsilieti nerenkant žodžių, tai galite padaryti temoje „Pasipykim“ - vienintelėje forumo temoje, kurioje ši taisyklė negalioja.
  2. Būkite supratingi ir nesivelkite į konfliktus. Į „Tėvų Darželį“ užsuka įvairaus amžiaus, išsilavinimo ir socialinių grupių žmonių, ir tikrai ne visi jie turi gerus bendravimo įgūdžius. Geras Jūsų pavyzdys gali išmokyti žmones bendrauti, tačiau jei komentarai peržengia ribas, jei asmuo elgiasi neadekvačiai, nesivelkite į diskusijas ir praneškite moderatoriams pažymėdami komentarus , per „Susisiekite su mumis“ formą arba el. paštu info@tevu.lt.
  3. Laikykitės bendravimo forume etiketo. Visos forumo etiketo taisyklės skirtos tam, kad bendravimas būtų sklandesnis, malonesnis ir naudingesnis. Daugiau apie forumo etiketą.
  4. Reklamuokitės reklamai skirtose pozicijose. Skelbimai, paskelbti skelbimams neskirtose temose ar temų grupėse, taip pat šališki atsiliepimai (paslėpta reklama) yra trinami be įspėjimo. Daugiau apie tai, kur ir kaip reklamuotis Skelbimų taisyklėse.
  5. Uždarose grupėse (UG) galioja grupės admino nustatytos taisyklės. Vienintelė sąlyga - jos turi neprieštarauti LR įstatymams. TD administracija atsako už techninį UG saugumą – t.y., kad grupės viduje skelbiama informacija bus matoma tik grupės nariams. Visa kita – grupės dalyvių patikimumo klausimas.

Gudrauti ir bandyti apeiti šias taisykles yra beprasmiška – pasiliekame teisę jas taikyti plačiai ir lanksčiai. Šių taisyklių, taip pat LR įstatymų nesilaikantys nariai gali būti perspėjami arba blokuojami. Moderatorius gali, bet neprivalo komentuoti savo sprendimą dėl blokavimo.

Forumo etiketas

Užsukote paskaityti apie ratus, prirašyta apie batus? Skubate perskaityti 10 naujų atsakymų, o ten, pasirodo, tik šypsenėlės ? Kalbatės apie atostogų planus, o kažkas įsikiša su pasiūlymu įsigyti išaugtų rūbelių? Štai kodėl bendravimo forume etiketo laikymąsis yra naudingas visiems forumo dalyviams! O etiketas yra toks:

  • Diskutuokite į temą. Pokalbių grupėse galite kalbėtis apie viską nuo A iki Z, tačiau teminės diskusijos yra skirtos temai, nurodytai pavadinime.
  • Bendraukite pozityviai. Prisiminkite, kad niekas negimė žinodamas visko, ir jei neturite ūpo patarti ar atsakyti į „kvailą klausimą“, tiesiog jį apeikite.
  • Bendraukite mandagiai. Forume galioja įprastos bendravimo taisyklės, tad venkite keiksmažodžių, epitetų, tujinimų ir kitų chamizmo apraiškų.
  • Nešiukšlinkite forumo. Keliose temose pasikartojančios žinutės yra trinamos be įspėjimo. Prašymams balsuoti ir užpildyti apklausas yra skirtos specialios temos. Juos taip pat galite skelbti grupėse, kuriose nuolat bendraujate, jei grupės nariai tam neprieštarauja. Iš teminių diskusijų prašymai balsuoti/ dalyvauti apklausose yra trinami, net jei yra susiję su aptariama tema.
  • Venkite mažaverčių komentarų. Mažaverčiais yra laikomi komentarai, kuriuose tik šypsenėlės, „ir aš taip manau“, „kaip gražu“, „nu geras“, „nežinau“ ir pan.
  • Asmeninius dalykus aptarkite asmeniškai. Jei klausimas yra aktualus tik dviems (pvz. susitikimo, sandorio detalės ar pan.), aptarkite jį per asmenines žinutes, nes tai kitiems tiesiog neįdomu.
  • Nerašykite to, ką jau parašė kiti. Jei kažkas jau pasveikino/palinkėjo/ pagyrė, prisijunkite spausdami nykštį pirmam tokiam komentarui, parašykite asmeninę žinutę arba pridėkite palinkėjimą/padėką prie išsamesnio savo pasisakymo. „Ačiū“, „Sveikinu“ yra tikrai puikūs žodžiai, bet ne tuomet, kai forume jų yra keli puslapiai iš eilės.
  • Pasistenkite rašyti be klaidų. TD forumas yra forumas tėvams, ir tuo turėtų būti viskas pasakyta.

Skelbimų taisyklės

  1. Skelbimams yra skirta speciali vieta. Skelbimus kelti galima TD Skelbimuose ir TD Skelbimų lentynėlėje forume. Kitur paskelbti skelbimai trinami be įspėjimo.
  2. Skelbimas galiojimo laikas yra ribotas. Skelbimai forume galioja galioja dvi savaites nuo paskelbimo datos. Skelbimo galiojimo laiką pratęsti galima prisijungus prie savo paskyros. Nepratęsti skelbimai trinami automatiškai. Skelbimai SKELBIMŲ dalyje, jei daikto nepavyksta parduoti, turi būti atnaujinami kas 3 mėnesius.
  3. Skelbimų įkėlimas yra nemokamas. Papildomos skelbimų paslaugos (jei tokių pageidaujama) apmokestinamos reklamos įkainiuose nustatyta tvarka.
  4. Skelbimų skaičius neribojamas. Skelbimų skaičius vienam vartotojui yra neribotas, tačiau dubliuoti (pasikartojantys) ar savo esme panašūs skelbimai yra trinami be įspėjimo.
  5. Visa esminė informacija turi būti skelbime. Visa esminė informacija apie paslaugas ar daiktus turi būti skelbimo tekste ir/arba nuotraukose. Skelbimai, kurių pagrindinis informacijos šaltinis yra nuorodos į kitus šaltinius yra trinami be įspėjimo.
  6. Nuotraukos turi atitikti reikalavimus. Skelbimo nuotraukos turi būti kokybiškos ir darytos skelbimų autoriaus. „Skolintas“ panašių daiktų nuotraukas naudoti galima tik kaip papildomas ir jei dėl jų naudojimo nėra pažeidžiamos autorinės teisės. Pagrindinė nuotrauka negali būti sudaryta iš kelių nuotraukų, retušuota, papildyta tekstu ar paveiksliukais, drabužiai negali būti apvilkti ant lėlių.
  7. Kaina turi būti nurodoma korektiškai. Jei pagrindinėje skelbimo nuotraukoje yra keli daiktai, kaina turi būti nurodoma už visus pagrindinėje nuotraukoje esančius daiktus (daiktų skaičius papildomose nuotraukose – neribojamas). Draudžiama nurodyti klaidinančią kainą – pavyzdžiui, mažesnę kainą, nei norima (pvz., 1 EUR, kai iš tiesų prašoma kaina yra 5 ar 10 EUR).
  8. Atsakomybė. „Tėvų Darželis“ neatsako už parduodamų prekių kokybę, apmokėjimą bei pristatymą. Siekiant apsisaugoti nuo sukčiavimo atvejų, pardavėjams rekomenduojame prekes išsiųsti gavus apmokėją. Pirkėjams rekomenduojame prieš pervedant apmokėjimą už prekes patikrinti pardavėjo paskyrą, registracijos datą, veiklą forume. Sukčiavimo atveju informacija apie nesąžiningą pirkėją/ pardavėją gali būti perduota teisėsaugos institucijoms įstatymų numatyta tvarka.

Privatumo politika

Cookies (slapukų) naudojimas

wwww.tevu-darzelis.lt teikiamų paslaugų kokybei užtikrinti naudoja slapukus (angl. cookies). Slapukai naudojami statistinės analizės bei turinio ir reklamos personalizavimo tikslais, tačiau neleidžia tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyti Jūsų tapatybės. "Tėvų Darželis" gali perduoti anonimišką statistinę informaciją trečiosioms šalims. Jūs galite bet kuriuo metu slapukus iš savo įrenginio ištrinti ir naršyklėje pakeisti nustatymus taip, kad jie nebūtų naudojami. Blokavus slapukus, kai kurios www.tevu-darzelis.lt funkcijos gali neveikti.

Asmeninės informacijos naudojimas

Registracijos metu pateiktus asmeninius duomenis www.tevu-darzelis.lt gali panaudoti tik su www.tevu-darzelis.lt susijusių paslaugų teikimui (prenumeratų, informacinių pranešimų siuntimui, skaičiuoklių duomenų saugojimui ir pan.). Asmeniniai duomenys, pateikti registracijos metu, tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nustatytų reikalavimų, kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių šių duomenų tvarkymą bei apsaugą.

Asmeniniai duomenys tretiesiems asmenims gali būti perduodami tik gavus išankstinį duomenų savininko sutikimą, išskyrus atvejus, kai tai yra privaloma padaryti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. "Tėvų Darželis" turi teisę vartotojui siųsti trečiųjų šalių pranešimus, jei vartotojas yra davęs tam sutikimą. "Tėvų Darželis" neatsako už Jūsų asmens duomenų tvarkymą tretiesiems asmenims priklausančiose interneto svetainėse taip pat ir atvejais, kai į jas patenkama per www.tevu-darzelis.lt esančias nuorodas.

"Tėvų Darželis" neatsako už pačių dalyvių viešai (forume) paskelbtą asmeninę informaciją ir jos panaudojimą. Prieš skelbdami bet kokią informaciją, įvertinkite galimas pasekmes. Jei Jūsų asmeninė informacija buvo paskelbta "Tėvų Darželyje" be Jūsų sutikimo, jei norite pašalinti savo pačių paskelbtą informaciją arba turite klausimų dėl Jūsų asmeninių duomenų panaudojimo ir saugojimo, susisiekite su mumis.

Duomenų subjekto teisės ir jų įgyvendinimo tvarka

UAB „Norvela“, įmonės kodas 302524990, reg. adresas Kauno g. 30-415, LT-03202 Vilnius, el. paštas info@tevu.lt vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teisės aktais bei šiomis Taisyklėmis asmens duomenis tvarko: tiesioginės rinkodaros ir reklaminių akcijų (tiesioginės rinkodaros žaidimų, viktorinų, konkursų) vykdymo tikslais; Socialinio tinklo sudarymo ir administravimo tikslu.

Bendrovė užtikrina duomenų subjektų teises pagal Įstatymą. Bendrovė svetainės naudojimosi taisyklėse, privatumo politikoje, kituose dokumentuose, kurių pagrindu yra tvarkomi asmens duomenys, suteikia duomenų subjektui, kurio asmens duomenis renka tiesiogiai iš jo, informaciją apie duomenų valdytojo pavadinimą, juridinio asmens kodą ir buveinę (jeigu duomenų valdytojas ar jo atstovas yra juridinis asmuo), kokiais tikslais ketinama tvarkyti duomenų subjekto asmens duomenys, kitą papildomą informaciją (kam ir kokiais tikslais teikiami duomenų subjekto asmens duomenys; kokius savo asmens duomenis duomenų subjektas privalo pateikti ir kokios yra duomenų nepateikimo pasekmės, apie duomenų subjekto teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis), kiek jos reikia, kad būtų užtikrintas teisingas asmens duomenų tvarkymas nepažeidžiant duomenų subjekto teisių.

Duomenų subjektas, pateikęs Bendrovei ar duomenų tvarkytojui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems duomenų gavėjams teikiami ir buvo teikti per paskutinius 1 metus.

Asmens duomenys duomenų subjektui susipažinti teikiami, taip pat taisomi ir naikinami arba jų tvarkymo veiksmai sustabdomi pagal duomenų subjekto tapatybę ir jo asmens duomenis patvirtinančius dokumentus arba elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, gavus duomenų subjekto prašymą. Duomenų subjektui kreipiantis į Bendrovę raštu, prie prašymo pridedamas notaro patvirtintas asmens tapatybę patvirtinančio dokumento nuorašas, išskyrus atvejus, kai rašytinis prašymas pateikiamas tiesiogiai Bendrovės darbuotojams ir prašymo pateikimo metu yra galimybė identifikuoti prašymą teikiantį duomenų subjektą.

Duomenų subjektų prašymus dėl tvarkomų asmens duomenų priima ir Bendrovės asmens duomenų tvarkymo registravimo ir valdymo žurnale užregistruoja Bendrovės direktoriaus įgaliotas darbuotojas(-ai). Bendrovė, gavusi duomenų subjekto paklausimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo, privalo atsakyti, ar su juo susiję asmens duomenys yra tvarkomi, ir pateikti duomenų subjektui prašomus duomenis ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo duomenų subjekto kreipimosi dienos. Duomenų subjekto prašymu tokie duomenys turi būti pateikiami raštu.

Duomenų subjektui teikiant Bendrovės tvarkomus duomenų subjekto asmens duomenis, Bendrovė užtikrina tinkamas organizacines ir technines duomenų saugumo priemones, kad iš pateiktų duomenų nebūtų galima identifikuoti kitų duomenų subjektų (pavyzdžiui, vaizdo įraše ar kitokios formos atvaizde esantys tretieji asmenys yra retušuojami, dokumentuose esantys duomenys užtušuojami).

Bendrovės tvarkomi duomenų subjekto asmens duomenys kartą per kalendorinius metus duomenų subjektui teikiami neatlygintinai. Teikiant duomenis atlygintinai vadovaujamasi principu, kad atlyginimo dydis neturi viršyti duomenų teikimo sąnaudų, bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. rugsėjo 14 d. nutarimu Nr. 1074 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. vasario 28 d. nutarimo Nr. 228 „Dėl Duomenų teikimo duomenų subjektui atlyginimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo“ patvirtintomis Duomenų teikimo duomenų subjektui atlyginimo taisyklėmis.

Jeigu duomenų subjektas, susipažinęs su savo asmens duomenimis, nustato, kad jo asmens duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs, ir kreipiasi į Bendrovę rašytiniu prašymu, pateiktu asmeniškai, paštu ar elektroninių ryšių priemonėmis, Bendrovė privalo nedelsdama (ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo) duomenų subjekto asmens duomenis patikrinti ir ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius asmens duomenis ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą.

Jeigu duomenų subjektas, susipažinęs su savo asmens duomenimis, nustato, kad jo asmens duomenys yra tvarkomi neteisėtai, nesąžiningai, ir kreipiasi į Bendrovę prašymu (išreikštu rašytine forma), Bendrovė nedelsdama (ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo) privalo neatlygintinai patikrinti duomenų subjekto asmens duomenų tvarkymo teisėtumą, sąžiningumą ir sunaikinti neteisėtai ir nesąžiningai sukauptus asmens duomenis ar sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą.

Duomenų subjekto prašymu sustabdžius jo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, asmens duomenys, kurių tvarkymo veiksmai sustabdyti, turi būti saugomi tol, kol bus ištaisyti ar sunaikinti (duomenų subjekto prašymu arba pasibaigus duomenų saugojimo terminui). Kiti tvarkymo veiksmai su tokiais asmens duomenimis gali būti atliekami tik turint tikslą įrodyti aplinkybes, dėl kurių duomenų tvarkymo veiksmai buvo sustabdyti; arba jei duomenų subjektas duoda sutikimą toliau tvarkyti savo asmens duomenis; arba jei reikia apsaugoti trečiųjų asmenų teises ar teisėtus interesus.

Bendrovė nedelsdama (ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo) praneša duomenų subjektui apie jo prašymu atliktą ar neatliktą asmens duomenų ištaisymą, sunaikinimą ar asmens duomenų tvarkymo veiksmų sustabdymą.

Bendrovei abejojant duomenų subjekto pateiktų asmens duomenų teisingumu, Bendrovė sustabdo tokių duomenų tvarkymo veiksmus, duomenis patikrina ir patikslina. Tokie asmens duomenys gali būti naudojami tik jų teisingumui patikrinti.

Bendrovė nedelsdama (ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo veiksmų atlikimo) informuoja duomenų gavėjus apie duomenų subjekto prašymu ištaisytus ar sunaikintus asmens duomenis, sustabdytus asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus atvejus, kai pateikti tokią informaciją būtų neįmanoma arba pernelyg sunku (dėl didelio duomenų subjektų skaičiaus, duomenų laikotarpio, nepagrįstai didelių sąnaudų). Tokiu atveju nedelsiant (ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo veiksmų atlikimo) pranešama Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

Bendrovė, gavusi duomenų subjekto prašymą nutraukti jo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, per 30 kalendorinių dienų išnagrinėja šį prašymą ir praneša duomenų subjektui apie jo asmens duomenų tvarkymo veiksmų nutraukimą arba pateikia motyvuotą atsisakymą nutraukti duomenų tvarkymo veiksmus.

Jeigu nustatoma, kad Bendrovė duomenų subjekto asmens duomenis tvarko neteisėtai ir nesąžiningai, šie duomenys nedelsiant sunaikinami Bendrovės iniciatyva arba duomenų subjekto prašymu. Duomenų subjektas rašytinį pranešimą apie nesutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo pateikia Bendrovei asmeniškai, paštu ar elektroninių ryšių priemonėmis. Jeigu duomenų subjekto nesutikimas yra teisiškai pagrįstas, Bendrovė privalo nedelsdama (ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo nesutikimo gavimo) neatlygintinai nutraukti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus, ir informuoti duomenų gavėjus.

Kai asmens duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros tikslais, duomenų subjektas turi teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys, nenurodydamas nesutikimo motyvų. Duomenų subjekto prašymu Bendrovė privalo pranešti duomenų subjektui apie jo asmens duomenų tvarkymo veiksmų nutraukimą ar atsisakymą nutraukti duomenų tvarkymo veiksmus.

Asmenys, užsiregistravę kliento paskyroje ir duomenų rinkimo metu neprieštaravę dėl jų asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslais (keliems iš jų ar visiems), bet toliau nepageidaujantys, kad jų asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, privalo Kliento paskyros dalyje „Prenumeratos“ pažymėti atitinkamus tiesioginės rinkodaros laukelius Nesutinku. Klientui pažymėjus Nesutinku, nutraukiamas asmens duomenų tvarkymas tiesioginės rinkodaros tikslais.