Sportas ir kūnas

Maudymosi kostiumėlis nėštumo metu   (56)

Akivaizdu, įprastas maudymosi kostiumėlis pastojus tiks nebeilgai. Tad pagal kokius kriterijus rinktis maudymosi kostiumėlį nėščiosioms?

Kėgelio pratimai   (17)

Kėgelio pratimai – tai dubens raumenų, esančių aplink makštį ir išangę, sutraukimas ir atpalaidavimas.

Joga nėščiosioms   (41)

Apie tai kas yra joga nėščiosioms, kuo ji naudinga ir ką svarbu žinoti lankant jogą nėštumo metu.

Nėščiųjų mankšta namuose

Keletas praktinių nėščiųjų mankštos pratimų, kuriuos galima atlikti namuose.

Mitai apie nėščiųjų mankštas

Sužinokite kokie yra penki populiariausi nėščiųjų mankštų mitai.

Nėščiųjų masažas   (15)

Nėščiųjų masažo paskirtis iš esmės yra ta pati, kaip ir masažo apskritai – jis turi padėti jaustis geriau.

Tinkamiausias laikas mankštintis   (21)

Sportuoti planuok tuo paros metu, kai esi energinga ir kai paprastai turi laisvo laiko.

Būtiniausi reikmenys sportuojančiai nėštukei   (6)

Dabar, kai laukiesi, turėsi rinktis kitokius būdus formai palaikyti, nei kad esi įpratusi.

Kaip mankštintis antrojo trimestro metu?   (46)

Daugeliu atvejų, jei esi sveika ir nėštumo eiga normali, gali mankštintis taip pat, kaip ir pirmąjį trimestrą.

Pratimai pilvo presui nėštumo metu   (11)

Įprasti pilvo presui stiprinti skirti atsilenkimai dabar priskirtini sąrašui „Jokiu būdu ne“.

Tai irgi pratimai!   (23)

Tikrai nebūtina eiti į sporto salę ar bėgioti parke, jei nori pasimankštinti.

Pasiruošimas gimdymui: tempimo pratimas   (8)

Vienas geriausių būdų pasiruošti gimdymui – tempimo pratimai.

Kodėl mankšta padeda atgauti jėgas?

Dalykas, kurį mažiausiai norėtum daryti, kai jautiesi išsekusi, – tai atsikelti nuo sofos ir mankštintis.

Pratimai nugaros skausmui sumažinti   (15)

Padidėjęs pilvo svoris pakeičia įprastą stuburo išlinkimą, ir tai yra dažniausia nugaros skausmų priežastis.

Atsipalaidavimo pratimai   (13)

Tavo kūdikis gali gimti bet kurią dieną, tad dabar ne laikas rimtam fiziniam krūviui.