Mityba nėštumo metu

Kava ir kofeinas nėštumo metu   (50)

Dažniausiai pateikiama rekomendacija – per dieną suvartoti ne daugiau nei 200 mg kofeino, t.y. išgerti ne daugiau vieno puodelio kavos.

Pavojingas maistas nėštumo metu   (560)

Greičiausiai girdėjote nemažai įspėjimų, kad vienas ar kitas maistas nėštumo metu yra pavojingas. O kaip yra iš tiesų?

Prieskoniai nėštumo metu

Didžioji dalis prieskonių nėštumo metu nėra pavojingi dėl to, kad jų suvartojama labai nedideliais kiekiais.

Mėsos gaminiai nėštumo metu

Mėsos gaminius ir pusgaminius, taip pat nepasterizuotus pieno gaminius rekomenduojama valgyti tik gerai termiškai apdorotus.

Gazuoti gėrimai nėštumo metu   (65)

Besilaukiančiai moteriai medikai rekomenduoja gerti daug skysčių, tačiau saldžių, gazuotų gėrimų vertėtų vengti.

Šokoladas nėščiųjų mityboje   (12)

Šokoladas – itin pamėgtas nėščiųjų saldumynas, bet juo, kaip ir kitais saldumynais, nėštumo metu reikėtų mėgautis atsargiai.

Kiek vandens reikia išgerti nėštumo metu?

Nėštumo metu reikėtų išgerti arba su maistu gauti bent 2-3 L vandens, tačiau dauguma moterų jaučiasi geriau gerdamos dar daugiau.

Kodėl nėštumo metu norisi sūraus, saldaus, rūgštaus?

Manoma, kad įvairius maisto produktų įgeidžius lemia antrąjį trimestrą pagerėjusi moters emocinė ir fizinė savijauta bei nėštumo hormonai.

Vitaminai ir maisto papildai nėštumo metu   (46)

Beveik visų vitaminų ir mineralinių medžiagų poreikis nėštumo metu išauga, tačiau ar tikrai kiekvienai nėščiajai būtina vartoti maisto papildus?

Mityba sergant nėščiųjų diabetu (gestaciniu diabetu)   (256)

80–90% moterų, kurioms pasireiškia gestacinis diabetas, tinkama mityba ir reguliarūs fiziniai pratimai gali palaikyti normalų cukraus kiekį kraujyje, ir vaistų joms vartoti nereikia.

Sveika mityba nėštumo metu   (154)

Mitybos principai nėštumo metu nėra sudėtingi, yra tik keletas produktų, kurių reikėtų vengti ar rinktis atidžiau.

Kiek valgyti nėštumo metu, kad nepriaugtum antsvorio?   (249)

Daugelis moterų mano, kad nėštumas yra šventė pavadinimu „kimšk, kiek telpa“.

Pagrindiniai mitybos nėštumo metu principai   (125)

Kai laukiesi, tau reikia tik apie 300 kcal per dieną daugiau.

3 dažniausios mitybos klaidos nėštumo metu   (37)

Kokios mitybos klaidos nėštumo metu pasitaiko dažniausiai?

Sveikų ir greitai pagaminamų užkandžių idėjos   (65)

Juk būna taip, kad nebelieka laiko užbėgti į parduotuvę nusipirkti šviežio maisto.

Rekomenduojami užkandžiai vakarui   (33)

Jei sočiai pavalgysi likus trims ar mažiau valandų iki miego, gali sukilti rūgštys, o užmigti gali būti sunkiau.

Kaip pavalgyti jei nuo visko pykina?   (71)

Rytinį (nėštumo) pykinimą palengvinti gali tinkamas mitybos planas ir liaudiškos priemonės. Kokios?