3 dažniausios mitybos klaidos nėštumo metu (37)

Bulvytės fri nėštumo metu - ne pats sveikiausias susirinkimas. Syda Productions | Shutterstock.com

Jei nejučia siekiate dar vienos deserto porcijos, gerai žinote, kad nusižengiate sveikos mitybos taisyklėms. Deja, ne visos mitybos klaidos tokios akivaizdžios. Tad kurios iš jų nėštumo metu pasitaiko dažniausiai?

1. Nėštumo metu išgeriama per mažai vandens

Kartais dehidrataciją galima supainioti su alkiu, tad, užuot gėrusi daugiau vandens, nėščioji valgo.

Puikus indikatorius, parodantis, ar išgėrėte pakankamai vandens – šlapimas: jei jis ryškiai ar tamsiai geltonas, vadinasi, geriate per mažai skysčių. Kitas dažnas dehidratacijos simptomas yra galvos skausmas - neretai jį pajutus nereikia jokių tablečių, pakanka išgerti stiklinę vandens.

Daugiau apie vandenį nėštumo skaitykite:e

2. Nevisavertė, neįvairi mityba nėštumo metu

Jei mėgstate jogurtą su dribsniais ar keptą vištieną – puiku, tačiau nereikėtų apsiriboti vienu ar keliais patiekalais. Nėštumo metu įvairi, visavertė ir subalansuota mityba yra labai svarbi.

Todėl pasirūpinkite, kad šaldytuve būtų įvairaus ir sveikatai palankaus maisto. Namuose labai pravartu turėti maistingų ir skanių užkandžių. Pavyzdžiui, švieži vaisiai, daržovės, riešutai yra geriausias pasirinkimas, jei grįžusi namo jaučiatės labai alkana arba jei reikia greitai užkąsti prieš išlekiant iš namų.

Daugiau apie sveiką nėščiosios mitybą skaitykite:

3. Persivalgymas nėštumo metu

Nėštumo metu nemaža dalis moterų padidina maisto porcijas – vis dar vyrauja plačiai paplitęs mitas, kad reikia valgyti už du. Tiesa ta, kad nėštumo metu kalorijų poreikis padidėja visai nedaug - nuo antrojo nėštumo trimestro pakanka papildomų 100-300 kcal.

Persivalgymas nėštumo metu gali lemti perdėm didelį svorio augimą, kuris siejamas su didesne cezario pjūvio, diabeto, aukšto kraujospūdžio, priešlaikinio gimdymo ir gimdymo traumų rizika, gimdymas gali būti sunkesnis, vaikelis gali gimti per didelio svorio.

Daugiau apie nėščiosios svorį skaitykite:

Naujausi komentarai

  1. Toccata
    Toccata prieš 3 m.

    Man dar tik 6 savaitė ir laaabai traukia ant mėsos.. Galvoje tik mėsa, mėsa ir mėsa Anksčiau ryte dažniausiai pusryčiams valgydavau varškės, jogurto kokio, grudėtos varškės, ryžių košę.. Dabar pusryčiams net negaliu į save sukišti pieno produktų, iškart pykina. Ir dar visur trūksta druskos, niekada nebuvau druskos megėja ir jos minimaliai naudodavau, dabar varausi žymiai daugiau

  2. Rainienė
    Rainienė prieš 3 m.

    Toccata parašė:
    Man dar tik 6 savaitė ir laaabai traukia ant mėsos.. Galvoje tik mėsa, mėsa ir mėsa Anksčiau ryte dažniausiai pusryčiams valgydavau varškės, jogurto kokio, grudė…

    Tokia pati situacija ir pas mane ?

  3. User has not uploaded an avatar
    Gabiiy prieš 1 m.

    Man 8savaite,pykina dazniausiai ryte ir vakare,tai turiu valgyti tam ryte jog praeitu negerumas... Seip labai norisi jogurtuku,vaisiu,darzoviu,saldumynu visai nesinori.. neturiu daug jegu,dienos metu einu pamiegoti,jeigu nepamiegu,tada buna silpna..pats skaniausias maistas pomidoru salotos su grietine Bet nesuprantu kodel rytais pradejo pilva skaudeti,lyg skrandi...nepraeina kol nenueinu i VC... Ar tai normalu???

  4. Paskalis
    Paskalis prieš 1 m.

    Mano ginekologe pasake valgyt viska, ka valgiau iki nestumo, tik liepe vengt zalios mesos ir su zuvim but atsargiai(negalima stambiu plesriu zuvu, kurios viska is eiles eda ar minta lavoniena).

  5. Zivilekkk
    Zivilekkk prieš 1 m.

    Toccata parašė:
    Man dar tik 6 savaitė ir laaabai traukia ant mėsos.. Galvoje tik mėsa, mėsa ir mėsa Anksčiau ryte dažniausiai pusryčiams valgydavau varškės, jogurto kokio, grudė…

    As pries nestuma buvau praktiskai vegetare, bet pastojus - mano vienintele svajone mesa pusryciams nuo 5 savaites valgiau lasinius su juoda duona kotletu buvau nevalgius gal 5 metus, o dabar galiu kasdien