Būtiniausi reikmenys sportuojančiai nėštukei (6)

Būtiniausi reikmenys sportuojančiai nėštukei

 Dabar, kai laukiesi, turėsi rinktis kitokius būdus formai palaikyti, nei kad esi įpratusi. Štai keletas idėjų, kokie daiktai pravers sportuojančiai nėštukei:

Žingsniamatis: tai signalizacijos pultelio dydžio daikčiukas, tau einant skaičiuojantis žingsnius. Vaikščiojimas – tinkamiausias pratimas nėštukei, o su žingsniamačiu bus lengviau sekti, ar įvykdei užsibrėžtus tikslus. Šis mažas daikčiukas be kita ko pradeda neprarasti motyvacijos, ypač mėgstančioms pasimuliuoti.

Sportinė liemenėlė: yra ir specialiai nėščiosioms skirtų sportinių liemenėlių, tačiau jos prireiks tik tuomet, jei pasirinkai aktyvią sporto rūšį (pavyzdžiui, bėgimą) arba jei krūtys yra jautrios ir jas reikia tvirčiau prilaikyti. Kitais atvejais turėtų pakakti ir įprastos sportinės liemenėlės. Rinkis patogią, tvirtą liemenėlę iš orui laidžios natūralios medžiagos.

Tinkama avalynė: pora gerų sportinių batelių suteiks stabilumą raiščiams ir sausgyslėms. Jei pirksi batus, pirk šiek tiek didesnius nei paprastai avi: nėštumo metu pėdos patinsta ir išplersta. Rinkis elastingus, patvarius, gerai judesius amortizuojančius batus su neslidžiu padu. Vidpadis turi atitikti tavo pėdos išlinkį – tai viena pagrindinių patogių batų savybių. O patogūs batai juk ir yra svarbiausia! Jei nori išvengti pėdos deformacijų – pavyzdžiui, iššokusio pėdos kauliuko, – nykštys bate turi turėti pakankamai erdvės.

Nėščiosios diržas: padidėjus pilvui, šis diržas padės sumažinti nugaros, pilvo ir kojų apkrovą.

Butelis vandens: gerk daug vandens – tau būtina ne tik atsigaivinti, bet ir saugotis dehidratacijos.

Įkrautas mobilusis: būtinai pasiimk jį su savimi, ypač jei ketini mankštintis viena.

Naujausi komentarai

  1. Neegzistuojantis vartotojas
    prieš 5 m.

    coliuke26 parašė:
    noriu paklausti,kas tiksliai zino:ar istiesu galima bunant pirmame trimeste ,begioti???

    o tu begiojai pries tai?
    Apie savo fizine bukle ir nestuma pasitark su gydytoju, nes tik jisai tau pasakys ar tu gali begiot. Jei ne pasakys kokius fizinius pratimus (pilates, pasivaiksciojimai, ar plaukiojimas) tiktu labiau nei begiojimas. Bet visada pries darydama bet ka pasitark su gydytoju, nes tik jis tau pasakys ir visad prisimink, kad mes visos kitaip nesiojam savo kudikius, viena gali sakyti kad zinoma, kita sakys jokiu budu, o as sakau kiekvienai tai individualiai, tinkami rubai, tinkama avalyne, pratimai apsilimui, bet su salyga kad gydytojas tau duoda zalia sviesa.

  2. coliuke26
    coliuke26 prieš 5 m.

    Papillon parašė:
    o tu begiojai pries tai?
    Apie savo fizine bukle ir nestuma pasitark su gydytoju, nes tik jisai tau pasakys ar tu gali begiot. Jei ne pasakys kokius fizinius pratimus (pilates, pasivaiksciojimai, ar plaukiojimas) tiktu labiau nei begiojimas. Bet visada pries darydama bet ka pasitark su gydytoju, nes tik jis tau pasakys ir visad prisimink, kad mes visos kitaip nesiojam savo kudikius, viena gali sakyti kad zinoma, kita sakys jokiu budu, o as sakau kiekvienai tai individualiai, tinkami rubai, tinkama avalyne, pratimai apsilimui, bet su salyga kad gydytojas tau duoda zalia sviesa.

    sveikute.nebegiojau,bet kai tik pradejau eit i sale ir uz dienos suzinojau ,kad jau laukiuos:)vakar buvau pas gydytoja,tai sake viska galiu,taip pat ir begiot:)bet ji mano bukles nezino,nes nedare nei nestumo testo,nei kraujo tyrimo,tik spaudima pamatavo,bet as nebegioju:)man baisu kazkaip:)pilatese buvau,uzvakar,tai ten kai kurie pratimai presui,tai ir nzn ar galima

  3. Neegzistuojantis vartotojas
    prieš 5 m.

    coliuke26 parašė:
    sveikute.nebegiojau,bet kai tik pradejau eit i sale ir uz dienos suzinojau ,kad jau laukiuos:)vakar buvau pas gydytoja,tai sake viska galiu,taip pat ir begiot:)bet ji mano bukles nezino,nes nedare nei nestumo testo,nei kraujo tyrimo,tik spaudima pamatavo,bet as nebegioju:)man baisu kazkaip:)pilatese buvau,uzvakar,tai ten kai kurie pratimai presui,tai ir nzn ar galima

    siaip tai nestukei patariama imptis lengvesniu pratimu, pilstes gerai bet pratimai tui but pritaikyti nestukei, paklausk pilates mokytojos ir ji tau skirs truputi kitokius patimus, o begiot jei nebegiojai iki nestumo, tai nepatartina, vaiksciojimas tau tik. arba lenva ristele. Buk atsargi ir saugok jus abu. O fizinis aktyvumas nestukei gerai aisku jei sveikata leidzia.

  4. coliuke26
    coliuke26 prieš 5 m.

    Papillon parašė:
    siaip tai nestukei patariama imptis lengvesniu pratimu, pilstes gerai bet pratimai tui but pritaikyti nestukei, paklausk pilates mokytojos ir ji tau skirs truputi kitokius patimus, o begiot jei nebegiojai iki nestumo, tai nepatartina, vaiksciojimas tau tik. arba lenva ristele. Buk atsargi ir saugok jus abu. O fizinis aktyvumas nestukei gerai aisku jei sveikata leidzia.

    sveikute,labai aciu,tai as tik lengvai viska,net nzn ar kita menesi eisiu,nes einu per prievarta,nes po darbo tik miegot norisi,labai daug miegu:)o del keletos treniruokliu kuriais galiu naudotis tai man net nelabai ir apsimoka moket tuos pinigelius

  5. SoNNa
    SoNNa prieš 4 m.

    Kaikuriuose Sporto klubuose siuloma aerobika nesciosioms, bandyk pasidometi beto jei namuose sportuoji tai tinka tempimo pratimai - ypac slaunims, peciu linijai, virsutinei nugaros daliai, nes keiciasi svorio centras tai dideja apkrova nugarai, tad ja reikia stiprinti ypatingai