Pratimai pilvo presui nėštumo metu (9)

Pratimai pilvo presui nėštumo metu

Įprasti pilvo presui stiprinti skirti atsilenkimai dabar priskirtini sąrašui „Jokiu būdu ne“. Reikėtų vengti pratimų ant nugaros, nes gimda gali užspausti tuščiąją veną ir taip apsunkinti deguonies kelią iki tavo mažylio. Bet tai nereiškia, kad negali daryti jokių kitų pilvo presą stiprinančių pratimų. Štai vienas iš efektyvių ir saugių pratimų, stiprinančių pilvo presą: 

Pratimas pilvo presui atsirėmus į sieną:

1. Atsistok maždaug 20 cm nuo sienos. Kojos pečių plotyje, šiek tiek sulenktos per kelius, pėdos tiesiai, nugara prisišliek prie sienos.

2. Iškvėpk pro sukąstus dantis leisdama šnypščiantį garsą ir įtrauk pilvą. Pritūpk išlaikydama tiesią nugarą (kojas lenk per kelius). Laikyk pilvą įtraukusi, kol triskart normaliai įkvėpsi.

3. Atsipalaiduok. Atsiremk į sieną rankomis – taip bus lengviau atsistoti.

Jei nori sunkesnės treniruotės, iškvėpdama kelk uodegikaulį ir gaktikaulį link krūtinės. Turėtum jausti, kaip apatinė nugaros dalis spaudžiasi prie sienos. Išlaikyk šią padėtį keletą sekundžių ir atsipalaiduok.

Naujausi komentarai

  1. Neegzistuojantis vartotojas
    prieš 4 m.

    Nesciai moteriai jokiu budu negalima itraukineti pilvo preso, visada turi buti atpalaiduotas. toki pratimai tik kenkia.

  2. Mette
    Mette prieš 4 m.

    SavanaMil parašė:
    Nesciai moteriai jokiu budu negalima itraukineti pilvo preso, visada turi buti atpalaiduotas. toki pratimai tik kenkia.

    Tai yra netiesa.
    Negalima daryti tik pratimų gulint ant nugaros, ir tai tik nuo antro trimestro.

    Geriausias pratimas nėštumo metu yra lenta: horizontali padėtis, laikant kūną absolučiai tiesų, kai žemę liečia tik delnai (arba per alkūnes sulenktos rankos) ir kojų pirštai. Pratimo esmė yra kuo ilgiau išsilaikyti.

  3. User has not uploaded an avatar
    TekilaSunrise prieš 3 m.

    Treniravau pilvo presą iki paskutinės dienos prieš gimdymą. Aišku, krūvį reguliavau pagal galimybes, žiūrėjau, kad gerai jausčiausi. Ir ant nugaros gulėdama pratimus dariau, nes tai nekėlė diskomforto. Miegodavau irgi ant nugaros dažnai Taigi nėra taisyklių - reikia savo kūno klausyti.

  4. MeleKaramele
    MeleKaramele prieš 3 m.

    Mette parašė:
    Tai yra netiesa.
    Negalima daryti tik pratimų gulint ant nugaros, ir tai tik nuo antro trimestro.

    o man sitas pratimas visada budavo sunkus, pilvas taip isitempia kad atrodo trukt gali, kazkaip bijau as ji daryti nestumo metu..

  5. Rossy prieš 1 m.

    kitos štangas kilnoja ir sveikos .. jei anksčiau sportavai gali kažkiek pasportuoti ir dabar. į baseiną eit ir mankšta visam kūnui bus.