Pratimai pilvo presui nėštumo metu (11)

Pratimai pilvo presui nėštumo metu

Įprasti pilvo presui stiprinti skirti atsilenkimai dabar priskirtini sąrašui „Jokiu būdu ne“. Reikėtų vengti pratimų ant nugaros, nes gimda gali užspausti tuščiąją veną ir taip apsunkinti deguonies kelią iki jūsų mažylio. Bet tai nereiškia, kad negalite daryti jokių kitų pilvo presą stiprinančių pratimų. Štai vienas iš efektyvių ir saugių pratimų, stiprinančių pilvo presą: 

Pratimas pilvo presui atsirėmus į sieną:

1. Atsistokite maždaug 20 cm nuo sienos. Kojos pečių plotyje, šiek tiek sulenktos per kelius, pėdos tiesiai, nugara prisišliek prie sienos.

2. Iškvėpkite pro sukąstus dantis leisdama šnypščiantį garsą ir įtraukite pilvą. Pritūpkite išlaikydama tiesią nugarą (kojas lenk per kelius). Laikykite pilvą įtraukusi, kol triskart normaliai įkvėpsite.

3. Atsipalaiduokite. Atsiremkite į sieną rankomis – taip bus lengviau atsistoti.

Jei norite sunkesnės treniruotės, iškvėpdama kelkite uodegikaulį ir gaktikaulį link krūtinės. Turėtumėte jausti, kaip apatinė nugaros dalis spaudžiasi prie sienos. Išlaikykite šią padėtį keletą sekundžių ir atsipalaiduokite.

Susiję straipsniai

Galima ar ne sportuoti nėštumo metu? Taip, jei norite lengvesnio gimdymo

Nėštumas – ir nepaprastas, ir sudėtingas etapas moters organizmui. Šiuo metu moters kūnui tenka prisitaikyti prie naujo ritmo ir krūvio.

Apie kūno pokyčius bei masažo naudą nėštumo metu ir po gimdymo: nauda – akivaizdi

Kiekvienas žmogus, kuris kada nors buvo profesionaliame masaže, patvirtins, kad po masažo geriau jaučiasi tiek kūnas, tiek siela.

Nėščiųjų mankšta namuose

Keletas praktinių nėščiųjų mankštos pratimų, kuriuos galima atlikti namuose.

Naujausi komentarai

  1. Neegzistuojantis vartotojas
    prieš 10 m.

    Treniravau pilvo presą iki paskutinės dienos prieš gimdymą. Aišku, krūvį reguliavau pagal galimybes, žiūrėjau, kad gerai jausčiausi. Ir ant nugaros gulėdama pratimus dariau, nes tai nekėlė diskomforto. Miegodavau irgi ant nugaros dažnai Taigi nėra taisyklių - reikia savo kūno klausyti.

  2. MeleKaramele
    MeleKaramele prieš 10 m.

    Mette parašė:
    Tai yra netiesa.
    Negalima daryti tik pratimų gulint ant nugaros, ir tai tik nuo antro trimestro.

    o man sitas pratimas visada budavo sunkus, pilvas taip isitempia kad atrodo trukt gali, kazkaip bijau as ji daryti nestumo metu..

  3. Rossy prieš 8 m.

    kitos štangas kilnoja ir sveikos .. jei anksčiau sportavai gali kažkiek pasportuoti ir dabar. į baseiną eit ir mankšta visam kūnui bus.

  4. Pascal
    Pascal prieš 5 m.

    TekilaSunrise parašė:
    Treniravau pilvo presą iki paskutinės dienos prieš gimdymą. Aišku, krūvį reguliavau pagal galimybes, žiūrėjau, kad gerai jausčiausi. Ir ant nugaros gulėdama pratimu…

    Kokius pratimus presui daret?
    Noreciau irgi treniruot presa, bet daznai girdziu, kad iprastu atsilenkimu daryt negalima, tai ir nedarau(tiesiog psichologiskai blogai jauciuosi juos darant)
    Iki pastojimo sportavau.

  5. AL.. prieš 5 m.

    Paskalis parašė:
    Kokius pratimus presui daret?
    Noreciau irgi treniruot presa, bet daznai girdziu, kad iprastu atsilenkimu daryt n…

    Smegenis geriau treniruoti, ne presą 👌🙈