Pratimai nugaros skausmui sumažinti (15)

Pratimai nugaros skausmui sumažinti

Padidėjęs pilvo svoris pakeičia įprastą stuburo išlinkimą, ir tai yra dažniausia nugaros skausmų priežastis. Šis saugus pratimas stiprina apatinę ir viršutinę nugaros dalis, tad tinka ne tik skausmui malšinti, bet taip pat yra puiki skausmo prevencijos priemonė.

Modifikuota „katės“ poza

1. Pasistatyk prie sienos kėdę (atlošu į sieną) ir atsistok veidu į ją.

2. Lengvai sulenk kelius, padėk rankas ant kėdės sėdimosios dalies taip, kad delnai būtų pečių plotyje. Susilenk per liemenį, kad krūtinė priartėtų prie kėdės. Nugaros padėtis turi būti laisva, nesistenk jos labai ištiesinti. Su kėde šį pratimą daryti patogiau, nes tai sumažina pilvo apkrovą, be to, taip lengviau išlaikyti pusiausvyrą.

3. Trauk pilvą į save, dubenį stumk į priekį taip, kad nugara įgautų C raidės formą. Smakrą pritrauk prie krūtinės.

Jei nori sudėtingesnio pratimo, pradėk nuo 2-os pozicijos. Ištiesk vieną ranką į šoną lygiagrečiai su grindimis. Tada visu kūnu palengva sukis į iškeltos rankos pusę. Stenkis judėti krūtine, ne dubeniu. Tai puikus sukinys, neapkraunantis nugaros. 3–4 pasisukimai į kiekvieną pusę turėtų padėti jaustis geriau.

Naujausi komentarai

  1. Gražina.
    Gražina. prieš 4 m.

    man taipat nugara skaudejo,labiausej 5men ,tai ko tik neisbandem su vyru ir masazus dare,ir waistais tepem,bet naktim padedawo tik pagalves po nugara,o dab i pabaiga tiek nebeskauda,arb jau pripratau

  2. BAlina
    BAlina prieš 4 m.

    Labas, aš tai nebesivaizduoju kur belysti. Nugarą taip skauda, kad nžn ką ir daryti. Gyvenime nėra skaudėjus. Mane net per klubus taip surakina, kad net paeiti negaliu. Diržą nusipirkau, vaikštau kiaurą dieną, bet vistiek skauda. Pradėjau eiti į mankštas tai po pirmos mankštos atsigulus nakties miegui galvojau persiskirsiu į dvi dalis nuo skausmo.

  3. Gražina.
    Gražina. prieš 4 m.

    BAlina parašė:
    Labas, aš tai nebesivaizduoju kur belysti. Nugarą taip skauda, kad nžn ką ir daryti. Gyvenime nėra skaudėjus. Mane net per klubus taip surakina, kad net paeiti negaliu. Diržą nusipirkau, vaikštau kiaurą dieną, bet vistiek skauda. Pradėjau eiti į mankštas tai po pirmos mankštos atsigulus nakties miegui galvojau persiskirsiu į dvi dalis nuo skausmo.

    wargše,žinau ta jausma,pati jy patyriau

  4. kregz2te
    kregz2te prieš 3 m.

    O man dabar 36 neštumo savaitė. Nugarą intensyviai skaudėti pradėjo praktiškai tik prieš kelias dienas. Iki šiol stengdavausi kiek įmanoma daugiau vaikščioti ir judėti, o dabar, vos pradedu smagiau eiti, iš karto diegia nugaros apačią Ir skausmas toks įdomus - koncentruotas, tik viename taške, dešinėje pusėje ties tomis dvejomis duobutėmis virš dubens.

    Nešioju nėštukės diržą, bet kuo toliau, tuo labiau man susidaro įspūdis, kad jį užsidėjus skausmas tik paaštrėja. Gal ką užspaudžiu?

    Iki šiol nėštumas buvo tikrai lengvas ir nevarginantis. Nebuvo nei pykinimų, nei galvos svaigimų. Vienu laikotarpiu (2-ojo trimestro metu) šiek tiek nervino rėmuo, bet paskui savaime praėjo. O va ta nugara dabar pradeda erzinti.... Kita vertus, jau ir nėštumas į pabaigą. Reikia tai priimti kaip ženklą, kad susitikimas su mūsų stebukliuku - vis arčiau ir arčiau... Nieko čia nepadarysi Reikia mažinti apsukas ir laukti... Stiprybės, mamytės...

  5. L_N_K
    L_N_K prieš 2 m.

    as pirmaji nestuma turejau dirza, ir nesiojau gan daznai, net nezinau ar jis padejo ar ne. dabartini nestuma bandziau uzsidet ta pati dirza ir man buvo labai nepatogu. be to kai skaiciau apie dirzus buvo siuloma nesioti ne ilgiau 4 val ir paskui padaryt pertrauka ir vel uzsidet, si nestuma esu gerokai aktyvesne, nugara skaudedavo tik po sunkios dienos darbe, o dabar i pabaiga net nebezinau nuo ko ta nugara skauda. buna skauda, buna ne, buna ne taip is masinos islipu ir viskas. arba ilgai ant kietesnes kedes negaliu sedet. bet kiek zinau, kokie bebutu negalavimai, kol nepavojingi tau ir tavo vaikui, tai su jais reikia susitaikyt ir laukt kol praeis :)... nestumas