Kaip sulieknėti be dietų?

Daugelis norinčiųjų numesti svorio bandė laikytis vienokių ar kitokių dietų, kurios, dažniausiai, būna efektyvios, kilogramai ištirpsta, tačiau grįžus prie įprastos mitybos jie akimirksniu grįžta. Pažįstama? Jeigu taip, tai siūlome įsisąmoninti kelias sveikos mitybos taisykles, kurios padės sureguliuoti savo kūno svorį be dietų ir visam laikui.

6 valgymai per dieną

Valgydamos mažomis porcijomis, 5-6 kartus per dieną neapkrausite ir neištempsite skrandžio, nuolat palaikysite normalų cukraus kiekį kraujyje (o tai apsaugo nuo persivalgymo bei didelio portraukio saldėsiams), taip pat paspartinsite medžiagų apykaitą.

Mažiau apdoroto maisto

Stipriai apdorotame maiste yra daug kalorijų, tačiau mažai jums reikalingų maisto medžiagų bei vitaminų. Visada rinkitės kuo mažiau termiškai apdorotą maistą, atsisakykite riebaluose virtų produktų, daržoves valgykite žalias arba apvirkite garuose. Visada rinkitės daugiau skaidulų turintį maistą (pilno grūdo kepinius, laukinius ryžius, neapskrudintus grikius), skaidulos užtikrins normalų virškinimą, pagreitins medžiagų apykaitą.

Pakankamai skysčių

Kartais mūsų kūnas troškulį painioja su alkiu, tad nepamirškite gerti pakankamai skysčių, geriausia rinktis vandenį, tačiau nesaldinta arbata taip pat geras pasirinkimas.
Atidžiau rinkitės sultis, ypač vaisių - jose itin daug cukraus, kurio perteklius jūsų kune akimirksniu verčiamas riebalais.
Perskaitykite ir mėgiamų geriamųjų jogurtų, sveikuoliškų sulčių gėrimų etiketes - didelėje šių gėrimų dalyje cukraus tiek pat (kartais net daugiau), kaip ir gazuotuose limonaduose.

Neriebūs, baltymingi produktai

Energijai gauti rinkitės baltymingus, tačiau neriebius patiekalus - pieno produktus, varškę, liesą mėsą, paukštieną, žuvį. Beje, galite drąsiai valgyti ir kiaulieną - šiuolaikinių kiaulių veislių mėsa savo riebumu atitinka jautieną, tiesiog rinkitės išpjovą, kumpį ar pan.

Angliavandenių ribojimas

Angliavandeniai reikalingi energijai gauti, tačiau nepanaudoti jie iškart verčiami riebalais, tad angliavandenius (saldžius vaisius, javainius, šokoladą, kepinius) valgykite mažais kiekiais, geriausia iškart po intensyvios fizinės veiklos. Jeigu negalite gyventi be kepinių, saldėsių ir pan., tai juos valgykite pirmoje dienos pusėje, aktyviai leidžiant dieną spėsite sunaudoti angliavandenius.
Du kartus per savaitę pasidarykite angliavandenių iškrovos dienas ir jų metu nevalgykite daugiau nei 30 g angliavandenių - organizmas, negaudamas angliavandenių, energiją gauna degindamas riebalus.

Susiję straipsniai

Dizaineriai pataria: turėdami šiuos daiktus savo spintoje, visada atrodysite stilingai

Tam, kad atrodytume jaunatviškai, unikaliai ir stilingai, nebūtina turėti pilnos drabužinės daiktų. Užtenka kelių, bazinių.

PATARIMAS: augindami mažylį verčiau atsilikime nuo mados

Nuo pat vaiko gimimo iš visų pusių jaučiamas spaudimas turėti naujausius prietaisus, gražiausią lovytę, geriausią vežimėlį ir tobulą nešynę.

Atrodote vyresnė? Galbūt darote šias stiliaus klaidas?

Norite atrodyti jaunatviškai ir stilingai bei versti aplinkinius spėlioti, koks iš tikrųjų jūsų amžius? Visa tai – labiau nei įmanoma!