Pa(si)motyvuokime: 50 smulkmenų, kurios dieną padarys nuostabią

Laiminga moteris LeonidKos | Shutterstock.com

Kam nepatinka, kai, pvz., diena būna tobula ir viskas einasi kaip iš pypkės? Na, viskas sekasi, vyksta „pagal planą“ ir dėl nieko absoliučiai nereikia jaudintis: tobulai sudėliota diena! Sakote, taip nebūna, ir gal net stebitės, kad viskas skamba it iš iliuzijų pasaulio? Bet gali būti. Tiesiog atkreipkite dėmesį į detales. Keletas smulkmenų, ir diena gali būti tobula. Ne viena per metus: kiekviena.

50 mažų smulkmenų, kurios padės dieną išgyventi pozityviai

  1. Prabudę tiesiog pagulėkite lovoje vos porą minučių ir atsipalaiduokite.
  2. Visada turėkite su savimi knygą: mes nežinome, kada nuobodulys pasirodys, kada teks gaišti laiką eilėje. Kam ją laikyti ant naktinio stalelio? Išnaudokite laisvą akimirką motyvuojančioms mintims!
  3. Norimame prietaise (tinka ir telefonas!) susidėliokite grojaraščius pagal nuotaiką: darbo muzika, atsipalaidavimo muzika, kūrybinio įkvėpimo muzika ir pan.
  4. Užmerkite akis ir giliai pakvėpuokite.
  5. Nusišypsokite nepažįstamam žmogui, ir pamatykite, kas nutiks!
  6. Pirmiausia ryte greitai nusiliekite po gaiviu drungnu dušu.
  7. Kažkam parodykite / pasakykite, kad mylite.
  8. Prieš eidami miegoti, pasakykite „ačiū“ už viską, ką turite, ir ko – ne.
  9. Sugrįžkite į save su rašikliu ir bloknotu: rašykite, pieškite, darykite koliažus – tiesiog leiskite mintims klaidžioti.
  10. Ant savo naktinio staliuko pasidėkite tai, kas priverčia nusišypsoti.
  11. Pasivaikščiokite gamtoje.
  12. Užsiimkite joga arba tiesiog pasimankštinkite.
  13. Sudarykite darbų sąrašą, kuris padėtų pasiekti pagrindinį dienos tikslą, ir jo laikykitės.
  14. Valgykite sveikai ir tai, ką tikrai mėgstate.
  15. Skirkite valandą nuveikti tai, kas iš tiesų džiugina.
  16. Užrašykite 3 gerus dalykus, kurie jums nutiko, ir žingsnius, ką galite padaryti, kad jie pasikartotų.
  17. Kambaryje, kuriame praleidžiate daugiausia laiko, pamerkite skintų gėlių.
  18. Prieš eidami miegoti, neskubėkite iš dušo: kurį laiką pasimėgaukite maloniai šiltu vandeniu.
  19. Išeikite iš namų ir pasižvalgykite po apylinkes.
  20. Miegokite nuogas, kad jaustumėtės seksualiau.
  21. Pasitikėjimą didinkite užsiimdami mėgstamu hobiu.
  22. Elkitės beprotiškai: klausykitės muzikos garsiai ir šokite taip, lyg nebūtų rytojaus.
  23. Po pietų apie 30 min. nusnauskite arba užsiimkite kita atpalaiduojančia veikla.
  24. Krizenkite iš įvairiausių pokštų kartu su draugais – dienos metu skirkite jiems šiek tiek laiko.
  25. Perskaitykite įkvepiančią citatą ir įtraukite ją į savo dieną.
  26. Pamirškite, kas nesvarbu, nedarykite nieko, ko neverta, tiesiog paklauskite: „Ar man to tikrai reikia? Kodėl?“
  27. Būkite malonus visada, ir nieko nesitikėkite.
  28. Medituokite / pabūkite su savimi, ir užrašykite savo potyrius.
  29. Sužinokite / išmokite ką nors naujo, net jei tai tik kitoks tų pačių dalykų atlikimo būdas.
  30. Išliekite šiek tiek prakaito: pasportuokite bent 10 min. per dieną. Atlikite tai sąmoningai, pasirinkite patinkančią fizinę veiklą: pabėgiokite, atlikite tempimo ar jėgos pratimų.
  31. Pamiegokite šiek tiek ilgiau, jei jaučiatės pavargę arba mąstote apie situacijas, dėl kurių negalite apsispręsti.
  32. Šypsokitės. Šypsokitės. Šypsokitės. Ir dar kartą šypsokitės.
  33. Vaikščiokite basomis.
  34. Leiskitės užvaldomi inercijos, dirbdami / atlikdami tai, kam jaučiate aistrą.
  35. Padarykite savo aplinką šiek tiek saugesnę gamtai ir malonesnę sau: išmeskite, kas nereikalinga, naudokite pakartotinai ir atiduokite perdirbti.
  36. Suplanuokite kelionę, net jei dabar ir negalite keliauti.
  37. Pažinkite savo emocijas, bet jų nevaldykite: tiesiog supraskite.
  38. Prisiminkite savo pasiekimus kiekvieną kartą, kai patiriate nesėkmę.
  39. Pamažu mažinkite lūkesčius: dauguma jų nerealistiški. Tiesiog išgyvenkite akimirką.
  40. Būkite nepasiekiami tiek laiko, kiek galite.
  41. Mėgaukitės dabartimi, nes ji yra šiandien.
  42. Meskite iššūkį sau!
  43. Nesijaudinkite dėl savo problemų, o ieškokite jų sprendimo.
  44. Viską vertinkite kaip galimybę mokytis ir augti.
  45. Atleisk sau ir kitiems.
  46. Nemeskite kažko iškart, net jei sunku: eikite mažais žingsniais. Galbūt jums pavyks perlipti ir „negalėjimą“ paversti „galėjimu“?
  47. Viską darykite geriausiai, kaip galite.
  48. Sulėtinkite gyvenimą.
  49. Į viską, ką darote, sudėkite viską, kas esate.
  50. Vadovaukitės širdimi.