Dietinė kopūstų sriuba

Ingredientai: Morkos - 5 vienetai, Svogūnai - 3 vienetai, Konservuoti pomidorai - 2 skardinės, Kopūstas - 1 galva, Šaldyti šparagai - 400 gramai, Pomidorų sultys - 1.5 litro, Saldžiosios paprikos - 2 vienetai, Salierai - 10 vienetai, Sultinys - 400 mililit.

Morkas, svogūnus, kopūstus, paprikas, salierus supjaustykite vienodais gabaliukais ir suverskite į puodą. Konservuotus pomidorus susmulkinkite ir taip pat verskite į puodą kartu su visu skysčiu. Šparagines pupeles atitirpdykite ir taip pat dėkite į puodą (galite prieš tai perpjauti pusiau, bet nebūtinai). Supilkite pomidorų sultis, sultinį (galite naudoti bet kurį mėgiamą sultinį, jį galite keisti vandeniu). Pagardinkite trupučiu druskos ir pipirų ir virkite iki kol daržovės bus minkštos. Jeigu sriuba per tiršta, tai galite pilti dar truputį vandens ir dar kartą užvirti. Šios sriubos galima valgyti tiek, kiek norisi, o per savaitę nukrenta apie 5 kg.

Susiję straipsniai

Pikantiški varškės sausainiai su sūriu ir žolelėmis

Šie minkštutėles bandeles primenantys sausainiai skanūs vieni, tačiau jie taip pat puikiai tiks prie sriubos ar salotų.

Vištienos suktinukai su daržovėmis ir šonine

Sultingi, kvapnūs ir skonio kupini vištienos suktinukai, įdaryti daržovėmis ir apsukti šonine bei iškepti orkaitėje.

Vištienos salotos su vynuogėmis ir riešutais

Šiose salotose puikiai susijungia švelnus vištienos skonis, vynuogių saldumas, obuolių gaivumas, lengvas salierų aitrumas ir riešutų traškumas.