Menstruacijų dienų sumažėjimas naudojant kontracepciją

Komentuoti
  1. 2019.06.24 16:28 (prieš 3 sav.)

    Sveikos ..geriu antrą mėnesį kontraceptinės tabletės...pirmos mėnesinės buvo normalios kaip ir visada 5d...šios nedidelis kraujavimas ir tik 3d.ar tai normalu?

  2. 2019.06.24 18:04 (prieš 3 sav.)

    rutuke0602 parašė:
    Sveikos ..geriu antrą mėnesį kontraceptinės tabletės...pirmos mėnesinės buvo normalios kaip ir visada 5d...šios nedidelis kraujavimas ir tik 3d.ar tai normalu?…

    Normalu, tas sumazejimas.

  3. 2019.06.24 18:05 (prieš 3 sav.)

    Orxideja9891 parašė:
    Normalu, tas sumazejimas.

    Tiksliau, gal ne tai kad normalu. Taip buna, svarbu yra mm .

  4. 2019.06.24 18:50 (prieš 3 sav.)

    Aš 4metai kaip geriu kt, visad būdavo jos neskausmingos ir gan nedidelės. Šį mėn išvis po paketa per dieną užtekdavo, manau karščiai turėjo įtakos.

  5. 2019.06.24 19:05 (prieš 3 sav.)

    19940317 parašė:
    Aš 4metai kaip geriu kt, visad būdavo jos neskausmingos ir gan nedidelės. Šį mėn išvis po paketa per dieną užtekdavo, manau karščiai turėjo įtakos.

    Aš ne Lietuvoje...tai labai stebiuosi...nes pirmą kartą taip

  6. 2019.06.24 19:20 (prieš 3 sav.)

    rutuke0602 parašė:
    Sveikos ..geriu antrą mėnesį kontraceptinės tabletės...pirmos mėnesinės buvo normalios kaip ir visada 5d...šios nedidelis kraujavimas ir tik 3d.ar tai normalu?…

    Normalu, kai geriau kt mm visada būdavo negausios ir trumpos apie 3 dienas, o dabar jau keli metai kaip nebegerou ir mm daug gausesnes ir ilgesnės apie 5dienos.

  7. 2019.06.24 21:00 (prieš 3 sav.)

    Normalu, kitoms išvis mm nebūna vartojant KT

  8. 2019.06.25 03:16 (prieš 3 sav.)

    Ne tik normalu, bet ir pageidautinas reiškinys. Kontraceptinės tabletės skiriamos ne vien tik apsaugai, bet ir gausių ir/ar skausmingų mėnesinių gydymui (teoriškai mėnesinių kraujavimą ir trukmę turi sumažinti 50 procentų)

Žinutės parašytos:

Naujas komentaras