Komentuoti
  1. Ugnieška
    2012.12.23 13:48 (prieš 4 m.)

    Rusnytė :* 1 m. 10 mėn.
    Adrijukas :* 5 m. 2 mėn.

    2012.12.23 13:48 (prieš 4 m.)

    Sveikos,norėčiau kad čia pasidalintų patirtimi,tos kurios laiketės šios dietos.
    Kaip jums sekesi?Kiek laiko laikėtės?Kiek nukrito? Kaip jautėtės?
    Planuoju jos nuo sausio pradžios laikytis nes po gimdymo vis dar negaliu atsikratyti niekaip 6kg.. nors ir pries neštumą turėjau nepageidaujamus 4 tai išvis reiktų BŪTINAI bent 10 kg numesti..
    Jau esu šios dietos laikiusis anksčiau.Laikiausi vieną syk 5 dienas nukrito 3kg ir kitą syk savaitę ir nukrito 5 kg.
    Dalinkimes patirtimi

  2. mamagi
    2012.12.23 14:17 (prieš 4 m.)

    Mažylis 2 m. 2 sav.
    Drugelis 6 m. 11 mėn.

    2012.12.23 14:17 (prieš 4 m.)

    Sveika, kad tos dietos slidus dalykas. Sakoma jei taip drastiskai meti kg, paskui drastiskai ir ataugs. realiai juk sukeli organizmui soka neduodama kitu reikalingu medziagu. geriau palaipsniui po truputi, bet uztikrintai keisti gyvenimo buda - sveikiau maitintis ir pasistengt bent minimaliai sportuoti nors rezultatas ateis ir veliau, bet bus uztikrintesnis ir pati jausies sveikesne, energingesne o cia aisku, greitas rezultatas dziugina, bet ar ilgam?

    3
  3. Lūšiukė
    2012.12.23 15:18 (prieš 4 m.)

    Berniukas 4 m. 9 mėn.
    Berniukas 6 m. 9 mėn.
    Berniukas 13 m. 4 mėn.

    2012.12.23 15:18 (prieš 4 m.)

    labas as jos laikiausi, tai viskas kaip ir neblogai buvo, keturias dienas nesunkiai atlaikiau, bet ketvirta diena kaskas ivyko, kad is niekur nieko nukritau.... taspats buvo ir dar vienai forumietei, tik ji is ryto nualpo kiek numeciau nepasakysiu gal 2-3 kg, jie neataugo, bet gyvenime as jos daugiau nesilaikysiu gaila kaskaip saves beja turiu randa db ant kaktos, nes nualpus atsitrenkiau i radiatoriu ir prasiskeliau galva

    1
  4. Kava_su_pienu
    2012.12.23 15:48 (prieš 4 m.)

    princesė;* 3 m. 10 mėn.
    Mūsų pupa! 7 m. 7 mėn.

    2012.12.23 15:48 (prieš 4 m.)

    lusiuke--> ziauriai Tau cia.. Nezinau, as tai valios neturiu ne laso visom tom dietom..

    1
  5. Gummybear
    2012.12.23 17:11 (prieš 4 m.)

    Sese 10 m. 2 mėn.

    2012.12.23 17:11 (prieš 4 m.)

    dietos nesveika, net patys dietologai nepataria ju laikytis, svoris gryzta..
    nepatingekite pasportuoti paderinti mityba as jau viso numeciau 12kg, bet tik sporto ir maisto derinimo pagalba

    1
  6. arcita
    2012.12.23 17:11 (prieš 4 m.)
    2012.12.23 17:11 (prieš 4 m.)

    labas as laikiausi sios dietos ir ne viena karta. kai jau rimciau emiausi sito reikalo tai vien grikius valgiau 4 dienas ir numeciau 4 kg. cia ir buvo tas laikas butent po gimdymo uzsilikus keliems nepageidaujamiems kg.
    laikytis nebuvo sunku pirmom dienom bet po to ilgai nesinorejo ziureti i grikius siaip ir dabar karts nuo karto pasidarau tokiu iskrovos dienu kai valgau vien grikius bet su darzovem, geriu kefyra ar liesa jogurta valgau.

    2
  7. arcita
    2012.12.23 17:36 (prieš 4 m.)
    2012.12.23 17:36 (prieš 4 m.)

    siaip geriau siulyciau pabandyti sita varianta, buvau pradejus laikytis ir tikrai pasijutau kur kas geriau, be jokiu kanciu, nuolat soti bet nepersivalgius, judresne ir t.t. taip tempiau apie menesi, o paskui aplinkybes susikloste kad pasydau paklydau bet vel ruosiuosi grizti prie sito plano

    "Eilinį kartą su draugėmis pradėjus dūsauti apie dietas ir taisykles, kažkuri iš jų būtinai pareikš, kad valgyti reikia dažnai, bet po nedaug, tada svoris kris!

    Taip, šitą taisyklę iš „teisingų dietų“ stovyklos girdėjome turbūt visos. Visos žinome ir...sėkmingai nesilaikome. Galbūt skamba neįtikinamai? Pamėginkime pagaliau išsiaiškinti, kaip ir kodėl tai „veikia“.

    Greitai ir dažnai yra gerai

    Stojus į dietos karo kelią, labai svarbu ne tik KĄ valgai, bet ir KADA valgai. Mokslininkai ištyrinėjo peles, o po to gausius mokslui ir lieknėjimui gyvenimus paskyrusius savanorių būrius, ir nustatytė: geriausiai svoris krenta, kai tarp valgių yra trijų valandų pertrauka.

    Valgai dažniau – nutukimo pavojus mažėja, valgai rečiau – sulėtėja medžiagų apykaita, kamuoja alkis ir kyla didesnė pagunda ką nors užkrimsti belaukiant pagrindinio maisto porcijos. Tokia nereguliari mityba sukelia stresą organizmui, pradeda kauptis riebalai, ir dažnai ima lankyti:

    •spontaniškas noras ką nors užkrimsti, ir kažkodėl pirmiausia kas tuo metu ateina į galvą yra ne morka ar kopūstas, o bulvių traškučiai ar šokoladukas;
    •sulėtėjusi medžiagų apykaita;
    •persivalgymas;
    •padidėja už svorio kaupimą atsakingo hormono kiekis organizme;
    •kankinantis alkio jausmas, pereinantis į fizinį skausmą skrandyje;
    •chroniškas nuovargis;
    •dirglumas, nuotaikų kaita ir depresija.

    Tuo tarpu valgant dažnai medžiagų apykaita pagreitėja, organizmas nuolat įjungęs kalorijų deginimo režimą, todėl į sandėlį ant šlaunų blogesniems laikams riebalų nekaupia, nes dažnas valgymas signalizuoja žalia lempute – netrukus gausi dar!

    Kada valgyti

    Svarbiausia šioje „dietoje“ tarp valgymų išlaikyti 3 valandų pertrauką. „Valandinio“ lieknėjimo mitybos tvarkaraštis galėtų atrodyti maždaug taip:

    7:00 – Pusryčiai
    10:00 – Priešpiečiai
    13:00 – Pietūs
    16:00 – Pavakariai
    19:00 – Vakarienė

    Penki valgymai per dieną! Nenuostabu, kad laikantis šio mitybos būdo pradedama lieknėti. Atrodo, kad nespėjai pavalgyti, ir vėl laikas valgyt. Nebelieka to kankinančio, dienos badavimu užsitarnauto maisto laukimo, nes smegenų centras iš skrandžio visą dieną gauna signalą – maisto užtenka! Todėl eilinio valgymo metu nėra nevaldomo alkano kimšimo „kuo daugiau“.

    Ką valgyti

    Jokių griežtų nurodymų dėl kiekių ar produktų nėra. Tačiau pati supranti – jeigu penkis kartus per dieną su kaupu prisikrausi pilną lėkštę keptų bulvių, o šalia įmesi gerą šmotą karbonado, tai ant svarstyklių gali nebelipti. Nes net darželinukas pasakys, kad „teta greitai bus stora“.

    Pusryčiai

    Labai svarbi dienos mitybos dalis. Juos turėtų sudaryti baltymai, pavyzdžiui, kiaušiniai, varškė, sūris ar kiti pieno produktai. Kam būtinai reikia mėsos – kalakutienos dešrelės. Jeigu nori papildyti pusryčius angliavandeniais, rinkis dribsnius ar suvalgyk kokį vaisių.

    Priešpiečiai

    Turi būti lengvi, su mažu angliavandenių kiekiu. Jeigu dar nesi alkana, vistiek neturėtum praleisti priešpiečių – išgerk stiklinę kefyro ar jogurto, arba suvalgyk kokį vaisių.

    Pietūs

    Turi būti subalansuoti, sudaryti iš baltymų (mėsa, žuvis, arba paukštiena) ir nedidelio kiekio naudingų angliavandenių, geriausia daržovių arba grūdų. Tinka „Rugelio“ rūšies duona su grūdais, makaronai iš kietųjų kviečių miltų. Truputis vertingų riebalų iš alyvuogių aliejaus, riešutų arba avokado tobulai papildys subalansuotus pietus.

    Pavakariai

    Jiems tinka angliavandeniai, geriausia kokia nors košė, vaisius arba, kiek blogesnis variantas – sveikuoliška bandelė iš grūdų.

    Vakarienė

    Kaip ir pietūs, ji turi būti gerai subalansuota ir pilnavertė. Ar žinojai, kad po vakarienės tu įžengi į „pavojingą zoną“? Papildomas noras ką nors suvalgyti tuo metu yra sukeltas ne tikro fiziologinio alkio, o psichologinio. Todėl, kad gardus kąsnelis pakelia nuotaiką, todėl, kad šaldytuvas po ranka, todėl kad gaila kažką išmesti, o rytoj jau suges, ir t.t. Todėl – jeigu ketini numesti svorio – niekada nevalgyk „pavojaus zonoje“.

    Žinoma, visada būna išimčių iš taisyklės, bet kiek įmanoma stenkis dažno valgymo taisyklės laikytis kasdien. Darbe arba kelionėje po ranka turėk kokių paprastų produktų – jogurto indelį ar bananą, jie puikiai tiks priešpiečiams ar pavakariams.

    Tvarkaraštį gali susistatyti kaip tau patogiau, svarbu tik, kad nevalgytum vėliau kaip 20 val. Nebent dirbtum kazino, ir tokiu metu tau būtų tik priešpiečių metas. O jei prieš miegą kamuoja alkis, ir bijai kad „nutrūksi“, lėtai, pasiskanaudama išgerk stiklinę kefyro ar jogurto, to turėtų užtekti.

    Venk alkio jausmo

    Gali būti, kad lieknėdama „pagal valandas“ tarp valgymų iš pradžių jausi alkį. Taip kartais būna, kai praleidi vieną iš penkių dienos valgymų arba jų metu nuolat valgai mažai kaloringą arba nepilnavertį maistą. Todėl kaskart valgydama turi gauti baltymų, grūdinių produktų ir pakankamą kiekį ląstelienos – tai atitolins alkio jausmą. Ir jokiu būdu nepraleisk nei vieno valgymo sakydama sau, kad esi nealkana, ir šį kartą pataupysi kalorijas. Organizmas yra „įsijungęs“ į nuolatinį režimą, todėl geriau nedidelis kiekis maisto įprastu laiku negu pertrauka.

    Gerk vandenį

    Dehidratacija – tai dar viena priežastis, kodėl tarp valgių gali jausti alkį. Tu ne alkana, o tiesiog ištroškusi, nes troškulys dažnai būna pasislėpęs po alkio kauke. Gerk vandenį – 2 litrai per dieną pats tas!"

    8
  8. klaudija 7 m. 8 mėn.
    karina 11 m. 3 mėn.

    2012.12.23 20:59 (prieš 4 m.)

    Laikiausi ir as numeciau 10 kg taip istveriau 2savaites, po to pradejau valgyt sveika maista virtas krutinelias vistienos su darzovem ir t.t. Ir daug sportavau. Svoris neataugo

    4
  9. Ugnieška
    2012.12.24 11:14 (prieš 4 m.)

    Rusnytė :* 1 m. 10 mėn.
    Adrijukas :* 5 m. 2 mėn.

    2012.12.24 11:14 (prieš 4 m.)

    Va,to ir norejau suzinot ar buvo mergina laikiusis sios dietos 2 sav nes pati galvoju kaip iskesiu
    O visos kitos,kalbancios apie dietu zala,moralizuot nereikia laikiausi jos ne syki,antra zinau jos nauda(netgi mes valgydami kasdieni maista tiek negaunam vitaminu kiek gaunam is grikiu) o trecia alpsta tik tos kurios badauja ;) ju reik daug valgyt ir bus jegu kad ohoho,vienintelis dalykas kuris sunkus tai sunku atsilaikyti kitam maistui bet ne noras valgyti ;)
    Tad kurios rasys kad dietos yra blogai ir pan-nekomentuokit isvis ;)
    Kurios pasdidalina patirtimi aciu

    8
  10. Lūšiukė
    2012.12.24 11:38 (prieš 4 m.)

    Berniukas 4 m. 9 mėn.
    Berniukas 6 m. 9 mėn.
    Berniukas 13 m. 4 mėn.

    2012.12.24 11:38 (prieš 4 m.)

    Ugnieška parašė:
    Va,to ir norejau suzinot ar buvo mergina laikiusis sios dietos 2 sav nes pati galvoju kaip iskesiu
    O visos kitos,kalbancios apie dietu zala,moralizuot nereikia laikiausi jos ne syki,antra zinau jos nauda(netgi mes valgydami kasdieni maista tiek negaunam vitaminu kiek gaunam is grikiu) o trecia alpsta tik tos kurios badauja ;) ju reik daug valgyt ir bus jegu kad ohoho,vienintelis dalykas kuris sunkus tai sunku atsilaikyti kitam maistui bet ne noras valgyti ;)
    Tad kurios rasys kad dietos yra blogai ir pan-nekomentuokit isvis ;)
    Kurios pasdidalina patirtimi aciu

    oi as tikrai nebadavau, nesijauciau, nei alkana, nei sunku man buvo, is vakaro dar ju privalgius buvau, nuejau miegoti lyg niekur nieko, bet nakti keliausi i wc ir einant susisuko galva ir nukritau nepajautus nenoriu gazdinti, tiesiog parasiau, kaip man buvo

    1
Žinutės parašytos:
Naujas komentaras