Pedagoginės psichologinės tarnybos (PPT) vaiko ugdymo poreikių vertinimas

Komentuoti
  1. 8 m. 5 mėn.

    2019.04.30 10:56 (prieš 1 mėn.)

    Sveikos mamos. Kreipiuosi su klausimu, gal kas su PPT tarnybos pagalba paliko vaiką antriems mokslo metams? Mes eisime į vertinimą, tačiau įtariu, kad vertinimas bus mokyklos labui. Dar nekalbėėjus su mokykla apie numatytą vertinimą, jie jau viską žinojo (nors PPT informavau, kad vertinimą atlieka tėvai, o ne mokykla ir nenoriu, kad jie žinotų).

    Pakalbėjus su mokyklos direktoriumi, pavaduotoja, jie linkę vaiką palikti 4 toje klasėje, jei jam bus per sunku ir nekelti į 5-tą klasę. Aš manau priešingai ir tikiu, kad vaikui bus lengviau du metus pasilikti antroje klasėje, nei du kartus ketvirtoje.

  2. Auksytė 7 sav. 2 d.
    Brangiausias turtas 8 m.
    Angelėlis (danguje) 13 m. 7 mėn.

    2019.04.30 13:17 (prieš 1 mėn.)

    Dieve dieve, tos mokyklos visi vaikai joms blogi

  3. M. 7 m. 11 mėn.

    2019.04.30 13:34 (prieš 1 mėn.)

    JoSi parašė:
    Sveikos mamos. Kreipiuosi su klausimu, gal kas su PPT tarnybos pagalba paliko vaiką antriems mokslo metams? Mes eisime į vertinimą, tačiau įtariu, kad vertinimas bu…

    O jūs pasikalbėkite su dar kokiu psichologu apie raidą, jei gerai pamenu, tai ties 11metais pradeda keistis mąstymas. terminais neįvardinsiu, bet tarkim jei pradžioje jie "x" supranti tik konkrečiai kaip X ir nieko daugiau, tai vėliau jie gali spręsti lygtis ir suvokti, kad tas X gali būti vis kitas pasikeitus situacijai.. ir t.t. Mano manymu, likti antrais metais ketvirtoje klasėje būtų "protingiau" vaiko labui. Dar gal reikėtų padirbėti per vasarą...Beje, kas nutiko ar daug sirgo ar jau iš anksčiau mokymosi sunkumų yra?

  4. 8 m. 5 mėn.

    2019.04.30 14:37 (prieš 1 mėn.)

    pukuotukas parašė:
    O jūs pasikalbėkite su dar kokiu psichologu apie raidą, jei gerai pamenu, tai ties 11metais pradeda keistis mąstymas. terminais neįvardinsiu, bet tarkim jei pradžio…

    Mes po pirmos klasės keitėme mokyklą. Perėjome į kitą mokyklą, klasėje 13 vaikų. Mokytis buvo sunku ir pirmoje klasėje, bet tikėjau, kad perėjus į kitą klasę, vaikas daugiau susikaups, išlaikys dėmesį, o ir mokytoja turės daugiau laiko kiekvienam vaikui. Bendravo abiejų mokyklų mokytojos ir jų nuomone, vaikui trūksta brandos.
    Deja, pamokų ruoša iki šiol yra didžiausia kankynė. Vaikas, būdamas antroje klasėje, dar pasimeta kaip kuri rašytinė raidė rašosi (tarkime R ir P). Per pamokas nesuspėja padaryti visų užduočių. Tempas lėtesnis nei kitų.
    Esame gimę metų pabaigoje. Pritrūko kelių dienų, kad būtume ėję su kitų metų vaikais. Dabar esame jauniausi klasėje. Manau, kad papildomi metai vaikui padėtų.

  5. M. 7 m. 11 mėn.

    2019.04.30 17:53 (prieš 1 mėn.)

    JoSi parašė:
    Mes po pirmos klasės keitėme mokyklą. Perėjome į kitą mokyklą, klasėje 13 vaikų. Mokytis buvo sunku ir pirmoje klasėje, bet tikėjau, kad perėjus į kitą klasę, vaika…

    Aš jus suprantu...pažiūrėjau anksčiau, kada gi tas gimtadienis Mano vidurionioji gimusi tą pačią dieną, irgi mąstau kaip jai reiks išeit į mokyklą anksčiau, t.y. šešerių. Bet realiai daug kas sausį ir vasarį gimusius išleidžia į mokyklą anksčiau. Dėl brandos trūkumo tai suprantu, bet jei vaikas iš esmės sveikas, neturi jokių raidos sutrikimų ir pan., tai gal tiesiog ta branda ateis kaip kad būna. Taukšt kažkas lyg įsijungia ir viskas įgyja pagreitį ir prisiveja tas vaikas kitus ir pralenkia. Kitaip tariant, aš nepalikčiau ;)

  6. 8 m. 5 mėn.

    2019.05.02 22:36 (prieš 1 mėn.)

    pukuotukas parašė:
    Aš jus suprantu...pažiūrėjau anksčiau, kada gi tas gimtadienis Mano vidurionioji gimusi tą pačią dieną, irgi mąstau kaip jai reiks išeit į mokyklą anksčiau, t.y.…

    mes su vaiku aptarėme, vaikas pats pripažįsta, kad jam sunku, jis nesuspėja, jo kiti klasės draugai turi laukti. Problemos pagrinde su visais dalykais, išskyrus matematiką. Net dailės mokytoja sako, kad nori neužskaityti dalyko, nes per pamoką vaikas nenupiešia pamokos temos, neužbaigia darbų.
    Vaikas labai jautrus. Jei kas nesiseka - tuoj į ašaras. Pastebiu, kad dažnai net nesupranta užduoties, ilgiau mąsto, būna, kad per pamoką daugiau nori žaisti, o ne dirbti.
    Aš manau, kad vaikui trūksta brandos, dėmesio sutelktumo, kas mano mąstymu ateina su laiku. Mąstau, kad vaikui kai nesiseka, jis nustoja stengtis ir visada lieka paskutinis. Nebelieka motyvacijos. Ir tikiu, kad taip vilksis visą laikotarpį. Manau, kad jei ne dabar, tai ir vėliau bus problemų, trečioje, ketvirtoje, nes nespėja su kitais. o kaip reikia jaustis pačiam, kai tavęs turi laukti. . Nežinau, esu labai pasimetusi.. Ypatingai tada, kai matau verkiantį vaiką prie pratybų.. sąsiuvinių..
    Girdėjau, kad Vilniuje yra vaiko raidos centras, bet iš tiesų pagalvojus nenorėčiau, kad prirašytų kokių elgesio ir psichologinių sutrikimų, kurie vėliau turėtų įtakos ateičiai..
    būtų nuostabu išgirsti mamų, kurios vaikus yra palikusios antriems metams.

  7. 2019.05.03 13:52 (prieš 1 mėn.)

    JoSi parašė:
    mes su vaiku aptarėme, vaikas pats pripažįsta, kad jam sunku, jis nesuspėja, jo kiti klasės draugai turi laukti. Problemos pagrinde su visais dalykais, išskyrus mat…

    Kreipkites i soecialistus, ne su mokytojais spreskite. Nei jus nei mokytojai neturi pakankamai kompetencijos siuo klausimu. Nei jus nei mokytojai nenustatys nei sutrikimo jeigu toks yra nei pasakys kaip tai taisyti.

    O palikimas antriems metams nesprendzia nieko. Brandos trukumas pats savaime vienas neina. Yra kazkokia priezastis kodel jis yra. Ar jus nenorite suzinoti kas yra jusu vaikui, kad jis atsilieka nuo kitu? Neidomu kaip spresti sia problema?

    Tarnyba nera skirta “pripaisyti” sutrikima jeigu jo nera.

    Ji diagnozuoja! Paprasciau tariant nustato ir ivardija sutrikima jeigu jis yra. Jeigu sutrikimo nera - nustatys, kad jo nera. Jeigu yra - ivardys koks. Ir pamokys kaip ji panaikint jeigu imanoma.

    Paprasciausia galvoti - neivardino niekas sutrikimo tai jo nera. Jeigu jis yra tai jis yra nepriklausomai ar tarnyba uzrase tai ar neuzrase. Tik klausimas ar tevai domesis, nustatys ir spres problema ar uzmerks akis ir sakys “svarbu ant popierius nera jokio sutrikimo”, o kaip yra is tiesu nesvarbu.

    Ateiciai tikrai atsilieps jeigu nesiaiskinsite kas jusu vaikui yra ir kaip tai pakeisti, o ne todel, kad kazkas kazka “pripaisys”.

    Palikimas antriems metams nepades jeigu yra kazkoks sutrikimas. O jus net nezinote koks. Tai kaip padesite vaikui? Juk yra metodikos kaip dirbti su vienu ar kitu sutrikimu, kad ji palengvint arba panaikint.

    6
  8. 8 m. 5 mėn.

    2019.05.06 13:49 (prieš 1 mėn.)

    Ugneleee parašė:
    Kreipkites i soecialistus, ne su mokytojais spreskite. Nei jus nei mokytojai neturi pakankamai kompetencijos siuo klausimu. Nei jus nei mokytojai nenustatys nei sut…

    Sutinku su Jūsų pasakymais, tačiau kartais ir vienintelis įrašas gali pakišti koją, stojant į valstybės tarnybą, į kariuomenę ir pan. Todėl sutinku, kad žinoti vaiko bėdas tėvai turi ir privalo, bet vis dėl to, geriau, kad tai nebūtų dokumentuota.

  9. 2019.05.10 11:17 (prieš 1 mėn.)

    Pas mus tokia pat situacija... Tik mūsų mokykla nesiunčia, o pasiūlė patiems ten nuvykti savo noru..

  10. 8 m. 5 mėn.

    2019.06.10 23:25 (prieš 1 sav.)

    Erika P. parašė:
    Pas mus tokia pat situacija... Tik mūsų mokykla nesiunčia, o pasiūlė patiems ten nuvykti savo noru..

    Mes ryt keliausim pas įeimos gydytoja, prašysim siuntimo pas neurologą ir psichologą. Ppt tarnyba vertinimą atliko, pastebėjo, kad vaikui sunku susikaupti.. jis momentais net atsijungia ir išeina į savo pasaulį. Mokykloje mokytoja pritaria, kad vaikui trūksta brandos.. girdėjau Vilniuje yra vaiko eaidos centras, galvoju gal ten ką daugiau pasakytų..

Žinutės parašytos:

Naujas komentaras