Komentuoti
  1. Gummybear
    2013.03.20 22:04 (prieš 5 m.)

    Brolis 6 m. 4 mėn.
    Sese 10 m. 11 mėn.

    2013.03.20 22:04 (prieš 5 m.)

    Kvieciu jungtis kas sportuoja bodyflexa

  2. Gummybear
    2013.03.20 22:06 (prieš 5 m.)

    Brolis 6 m. 4 mėn.
    Sese 10 m. 11 mėn.

    2013.03.20 22:06 (prieš 5 m.)

    Pagrindiniai pratimai
    www.facebook.com/media/set/?set=a.453900271334725.104997.450511338340285&type=3
    Kvepavimo technika

    1 etapas. Iškvėpimas
    Lūpas sudėkite „dūdele“ (lyg norėtumėte sušvilpti) ir neskubant pro burną iškvėpkite visą plaučiuose užsistovėjusį orą.
    2 etapas. Įkvėpimas
    Kai jūsų plaučiai jau yra tušti, sučiaupkite lūpas ir pro nosį greitai ir stipriai įkvėpkite pripildydami visus plaučius. Kai oras yra traukiamas į plaučius girdimas garsas primena švokštimą.
    3 etapas. Iškvėpimas
    Pajutus, kad daugiau įkvėpti neįmanoma, kilstelkite galvą, sučiaupkite lūpas tarsi paskirstydama lūpų dažus, tada staigiai iškvėpkite per burną visą plaučiuose esantį orą. Oras iš plaučių turi tarsi išauti ir gali pasigirsti garsas panašus į „pach“.
    4. etapas. Pilvo įtraukimas
    Dabar kvėpavimą sulaikykite, nuleiskite galvą ir įtraukite pilvą, jis turi tarsi prilipti prie šonkaulių. Ši padėtis yra vadinama „pilvo pakėlimu“, ji stimuliuoja ir masažuoja vidaus organus. Tokioje padėtyje pasistenkite išbūti mažiausiai 8 sekundes. Vėliau būtent per šį etapą bus atliekami visi raumenų tempimo pratimai.
    5. etapas. Įkvėpimas ir atsipalaidavimas
    Praėjus 8 sekundėms giliai įkvėpkite pro nosį, tuo pat metu atpalaiduokite pilvo raumenis. Šis įkvėpimas turėtų būti garsus, nes kūno viduje oru užsipildo buvęs vakuumas.

    BF pratimų atlikimas RYTE yra 40% efektyvesnis nei kitu paros metu. Tačiau galima pratimus atlikti ir dieną ar vakare, bet tik 2-3valandas po valgio.

    1
  3. Gummybear
    2013.03.20 22:07 (prieš 5 m.)

    Brolis 6 m. 4 mėn.
    Sese 10 m. 11 mėn.

    2013.03.20 22:07 (prieš 5 m.)

    svarbiausia pirmi pokyciai jau matosi po pirmos savaites

  4. liuda
    2013.03.20 22:35 (prieš 5 m.)

    Dominykas 6 m. 6 mėn.
    GRETUTE 17 m. 3 mėn.

    2013.03.20 22:35 (prieš 5 m.)

    Labas as pandisiu;)

  5. lodorajte
    2013.03.21 08:20 (prieš 5 m.)

    Stebukliukas :* 3 m. 11 mėn.
    Šnekutis :* 6 m. 1 mėn.

    2013.03.21 08:20 (prieš 5 m.)

    Kažkada dariau bodyflexa, tikrai geras dalykas reikia vėl susiimti

  6. 2013.03.21 08:43 (prieš 5 m.)

    Berniukas pipiriukas 1 m. 2 mėn.
    mergyte pupyte 5 m. 11 mėn.
    berniukas zirniukas 10 m. 11 mėn.

    2013.03.21 08:43 (prieš 5 m.)

    AS ESU KAZKADA DARIUS,TURIU knyga bodyflexo,buvau draugei paskolinus,tai po 3metu pagaliau atgavau pries pora savaiciu reik susiimt ir pradet daryt nes tikrai geras dalykas

  7. pinciuke
    2013.03.21 09:33 (prieš 5 m.)

    Lukne 6 m. 1 mėn.

    2013.03.21 09:33 (prieš 5 m.)

    as ir esu kazkada darius, tai rezultatas super buvo, tik dabar kazkaip sunkoka vel prisiverst butu gerai jei butu koks yrasas lt kaba, butu td lengviau daryt

  8. Nati
    2013.03.21 10:20 (prieš 5 m.)

    sesute ☺ 1 m. 9 mėn.
    Mamos džiaugsmas :) 5 m. 9 mėn.

    2013.03.21 10:20 (prieš 5 m.)

    Sveikutes.as kaip tik apie ji galvojau.jau susiradau atspauzdintus pratimukus ir nuo ryt pradedu daryt
    gal kas jungiasi kartu?

  9. 2013.03.21 10:23 (prieš 5 m.)

    Berniukas pipiriukas 1 m. 2 mėn.
    mergyte pupyte 5 m. 11 mėn.
    berniukas zirniukas 10 m. 11 mėn.

    2013.03.21 10:23 (prieš 5 m.)

    Nati parašė:
    Sveikutes.as kaip tik apie ji galvojau.jau susiradau atspauzdintus pratimukus ir nuo ryt pradedu daryt

    davai as ir tada nuo ryt.siandien veliau reiks apimtis issimatuot

    1
  10. filka
    2013.03.21 10:25 (prieš 5 m.)

    Edi 6 m. 2 mėn.

    2013.03.21 10:25 (prieš 5 m.)

    sveikos.
    kadaise ir as bandžiau visai patiko, bet vat mečiau ir nekaip negaliu vel pradėti.
    tai jungiuosi as.

    1
Žinutės parašytos:
Naujas komentaras