UAB "DVA Baltic" / evaikas.lt sukčiai

Komentuoti
  1. 2017.07.29 12:24 (prieš 1 m.)

    Eina sau kiek vargo ačiū D, mums labiau pasisekė iš jų nupirkti.. dabar jau nerizikuočiau po tokių atsiliepimų..

  2. 2017.07.30 05:13 (prieš 1 m.)

    Tai nesidziaukit per anksti
    Man irgi viskas atrode gerai, kol nepradejo vezimo ratai krist ir neprireike gedimo. Va dabar tai padek dieve, kryziaus kelius eisim, kol savo pasieksim
    Jiems tai nepasiseke, ne ant tos pataike, kuri gali patylet
    Dar bendrautu normaliai, o dabar kai ignoruoja visiskai tai tik parodo, kaip jiems nerupi, kad klientai butu patenkinti

  3. 2017.10.03 05:29 (prieš 1 m.)

    Panašu, kad per vėlai paskaičiau atsiliepimus. Nusipirkom vežimeliui ratus su pripučiamais ratais, o jos jau iš karto buvo kiauros, spėkite ar sutinka keisti, aišku, kad ne. Prasidėjo išvedžiojimai iš kosmoso srities. Matyt ne veltui Facebook yra išjungę atsiliepimus

  4. 2017.10.03 05:35 (prieš 1 m.)

    GiedriusR parašė:
    Panašu, kad per vėlai paskaičiau atsiliepimus. Nusipirkom vežimeliui ratus su pripučiamais ratais, o jos jau iš karto buvo kiauros, spėkite ar sutinka keisti, aišku…

    Pagasdinkit, kad kreipsites i Ne maisto produktu inspekcija, jei su jais nepavyks susitart ir pajudes reikalai. Po tokiu mano pareiskimu musu vezima iskart irveze taisyt, kai pries tai tampesi 2 menesius su "serganciu/atostogaujanciu" meistru

  5. 2017.12.10 12:19 (prieš 10 mėn.)

    Buvo užsakyta konkreti prekė (sandėlyje 10 vnt.) ir sumokėti pinigai. Paskambino ir pasakė, kad prekės neturi ir jos Lietuvoje nebėra. Pradėjo labai įkyriai siūlyti alternatyvą, nors aiškiai buvo pasakyta, kad žinome ko norime ir jokios alternatyvos nedomina. „Vadybininkė“ leido suprasti, kad esame kvailiai ir nieko nesuprantame, kad patys kalti, jog užsakėme prekę, kurios jie neturi. Pradėjo dalinti „patarimus“. Jokios pagarbos klientui. Nulis mandagumo ir gebėjimo spręsti konfliktines situacijas. Per tris dienas turėjo grąžinti pinigus, bet vietoj to atsiuntė pranešimą, kad prekė išsiųsta ir rytoj ją gausime. Per tą laiką jau įsigijome norimą prekę kitur. Bandant išsiaiškinti situaciją sužinojome, kad mums, anot jų, iškart buvo pasakyta, kad prekė bus kitą savaitę (kas yra didelis melas). Griežtai pasakėme, kad norime, jog grąžintų sumokėtus pinigus (taip pat perspėta dėl VVTAT). Pažadėjo pinigus pervesti tą pačią dieną. Pažadą įvykdė. Po poros valandų pinigai buvo sąskaitoje, nors sakė, kad prekė jau išsiųsta mums. Žodžiu, meluoja kiekviename žingsnyje, totaliai nusispjauna į klientą, bendravimas paties žemiausio lygio. Nenorit problemų – nesinaudokite e-vaikas.lt (UAB "DVA Baltic") paslaugomis.

    4
  6. 2017.12.10 17:55 (prieš 10 mėn.)

    Turėjom ir mes vargo su jais ir ne kartą. Užsisakėm autokėdutę, atsiuntė kūdikių svarstykles - išsiunčiau atgal, sakau kur kėdutė, tai sako aiškinkitės patys su Venipak, kur ta kėdutė ir nutrenkė telefoną. Kitą kart užsakinėjau vienokį žaisliuką - atsiuntė visai kitų spalvų - nei prašau nei atsiprašau.
    Trečią kart dėl garantinio elektronių auto taisymo - pirmiausia kariavom net per vvtat dėl to, kas turi apmokėt pristatymą garantiniam (žinoma laimėjom, bet pusmetį dėl 15eu reikėjo kariaut - mes iš principo nenusileidom, nes nei bendraut nei gerbt kliento nesugeba), o dėl mašinyčių pataisymo, tai va jau ir garantinis pasibaigė iki šiol detalės reikiamos taip ir negavom (jau metai), taip ir negausim. Vyras pats pataisė, nes tas šiknarankis net varžtelių susukt nesugebėjo, pusiau išardytą tipo pasiimkit. Žodžiu, iš jų daugiau nieeeko neperkam ir kitiems nerekomenduoju...

    3
  7. Matas 6 m. 2 mėn.

    2018.02.27 12:03 (prieš 7 mėn.)

    Neprasidekit su e-vaikas.lt
    Sugaisit laika o prekiu negausit

    1
  8. Mažoji šypsenėlė 1 m. 3 mėn.
    Didysis patrakėlis 3 m. 1 mėn.

    2018.02.27 12:40 (prieš 7 mėn.)

    Aš maitinimo kėdutę užsisakiau nepaskaičiusi komentarų. O gaila...

Žinutės parašytos:

Naujas komentaras