Pastojimas po kontraceptikų. Ar greit pavyko?

Komentuoti
  1. 2018.10.10 10:19 (prieš 6 d.)

    Sveikos, varotojau kontraceptines tabletes apie 5 m., daktarė paskyrė, nes buvo labai nereguliarios mėnesinės, sakė, kad pas mane policistinės kiaušidės, tai dėl to taip. Dabar jau nebegeriu kontraceptikų ir planuojame vaikutį. Jau sulaukiau savų natūralių mėnesinių ir dabar naujas ciklas, per kurį jau bandome, tačiau nepastebiu vaisingų savo dienų, jokių požymių nematau.. Pasidalinkit savo patirtimi, kodėl vartojot kontraceptikus, kaip paskui greit pastojote?

  2. 2018.10.10 10:33 (prieš 6 d.)

    Vartojau ir del pilvo skausmus ir tiesiog apsaugai. Vartojau 4 metus be pertrauku, pastojau antra cikla po nutrauktu kt. Beje, as jauciu savo ov, o ir pagal TD kalendoriu atitinka diena i diena, gal del to paprasta buvo

  3. 2018.10.10 10:34 (prieš 6 d.)

    Lina1 parašė:
    Sveikos, varotojau kontraceptines tabletes apie 5 m., daktarė paskyrė, nes buvo labai nereguliarios mėnesinės, sakė, kad pas mane policistinės kiaušidės, tai dėl to…

    Sveika, ciklo sutrikimai gali būt dėl policistinių kiaušidžių sindromo. Svarbiausia, kad įvyktų ovuliacija. Aš po kt vartojimo pirmą ciklą praleidau, antrą ir trečią nepavyko pastot, o per ketvirtą užkibo

  4. 2018.10.10 10:35 (prieš 6 d.)

    medu parašė:
    Vartojau ir del pilvo skausmus ir tiesiog apsaugai. Vartojau 4 metus be pertrauku, pastojau antra cikla po nutrauktu kt. Beje, as jauciu savo ov, o ir pagal TD kale…

    O kaip jaučiate OV? Kokie simptomai?

  5. 4 mėn. 2 sav.
    Faustutė 3 m. 6 mėn.

    2018.10.10 10:37 (prieš 6 d.)

    Dėl PKS taip pat vartojau KT apie 1,5m. Gydytoja sakė: "kai planuosit antrą leliuką, tiesiog nutrauk ir bandykit". Paskutinį ciklą KT sugėriau gegužės mėn. Po jų hormonai svaigsta iki šiol, cikluose reguliarumo nerasta: pirmasis buvo 40 dienų, paskui 32, paskutinis 43... Svoris šoko į viršų 5 kg, oda apsispuogavo... Žodžiu hormonų disbalansas žiaurus...

  6. 2018.10.10 10:38 (prieš 6 d.)

    Kur miau parašė:
    Sveika, ciklo sutrikimai gali būt dėl policistinių kiaušidžių sindromo. Svarbiausia, kad įvyktų ovuliacija. Aš po kt vartojimo pirmą ciklą praleidau, antrą ir treči…

    Dar kolkas tik vieną kartą sirgau savom mm. Tai dabar jau laukiu kitų, bet tyliai tikiuosi, kad ir nesulauksiu jau 😊 tik sunku man suprasti tą savo OV, nes kadangi nežinau dar kiek trunka mano ciklas jau po KT vartojimo, nes prieš vartojimą tai būdavo visaip..

  7. 2018.10.10 11:24 (prieš 6 d.)

    Lina1 parašė:
    O kaip jaučiate OV? Kokie simptomai?

    Praejus mazdaug savaitei po menesiniu pradeda skaudeti pilva kaip per mm, skauda apie diena, kartais pusdieni. Kol supratau kas tai yra... skaiciau, kad moterys stebi pagal isskyras, bet as nesuprantu ju

  8. 2018.10.10 12:08 (prieš 6 d.)

    medu parašė:
    Praejus mazdaug savaitei po menesiniu pradeda skaudeti pilva kaip per mm, skauda apie diena, kartais pusdieni. Kol supratau kas tai yra... skaiciau, kad moterys …

    Tai va, dėl rų išskyrų aš irgi nelabai suprantu, man išvis atrodo, kad iš pradžiu po mėnesinių būna kaip ir sausoka, o paskui gan gausios baltos tokios kaip vandeningos vos ne iki pat kitų mėnesinų.. kartais jų tiek būna, kad man net diskomfortą sukelia.. 🤔🙄

  9. 2018.10.10 12:11 (prieš 6 d.)

    Snowdrop parašė:
    Dėl PKS taip pat vartojau KT apie 1,5m. Gydytoja sakė: "kai planuosit antrą leliuką, tiesiog nutrauk ir bandykit". Paskutinį ciklą KT sugėriau gegužės mėn. Po jų ho…

    Dėl spuogų tai ir man tas pats.. prieš vartojimą turėjau nemažai spuogų tiek ant veido, tiek ant nugaros ir krutinės, o kai gėriau juos tai buvo viskas susitvarkę, neliko spuogų.. o dabar vėl pradėjo dygti ir labai riebaluojasi oda, tiek veido, tiek galvos.. 😑

  10. 4 mėn. 2 sav.
    Faustutė 3 m. 6 mėn.

    2018.10.10 12:24 (prieš 6 d.)

    Lina1 parašė:
    Dėl spuogų tai ir man tas pats.. prieš vartojimą turėjau nemažai spuogų tiek ant veido, tiek ant nugaros ir krutinės, o kai gėriau juos tai buvo viskas susitvarkę, …

    Galva ir man lb riebalavosi.
    Ginė db išrašė gerti Cyclebalance. tai mėnuo jau kaip geriu ir galva nebe taip riebaluojasi, tai gal jau ir disbalansas mažėja

Žinutės parašytos:

Naujas komentaras