Kontraceptikai kaip gydomoji priemonė nuo cistų, endometriozės

Komentuoti
  1. User has not uploaded an avatar
    2017.08.15 20:58 (prieš 3 mėn.)
    2017.08.15 20:58 (prieš 3 mėn.)

    Sveikos merginos, ieskau panasaus likimo merginu.
    Mano istorija:
    Jau daugiau nei pries tris metus prasidejo didziules problemos susidarinedavo cistos ir vis plysdavo pora kartu vos spejo isoperuoti nes buvo praskdejas vidinis kraujavimas. Plius dar rado endometriozes uz dubens kazkur . Taigi daktaras israse gerti kontraceptikus be jokiu pertrauku menesiniu neturiu jau metus laiko ir prasidejo vel didziuliai skausmai ir karts nuo karto pakraujuoju...Nezinau ka daryti daktaras sako kad veiksmingiausias budas pastoti nes visos mano problemos issigimdo . Gal kas susiduret su tokia situacija?

  2. ririki
    2017.08.15 21:55 (prieš 3 mėn.)
    2017.08.15 21:55 (prieš 3 mėn.)

    Adomaityteggabija parašė:
    Sveikos merginos, ieskau panasaus likimo merginu.
    Mano istorija:

    Buvau susidurusi pries kokius penkis metus, israse kt del cistu. Geriau pusantru metu ir paskui meciau, nes pradejo teplioti nereguliariai, ir siaip nenorejau ilgiau gerti. Cistos nebeatsinaujino, taciau atsirado endometeriozes pozymiu. Vel kiso gerti kt, bet nebesutikau. Gyvenau su tepliojimais, neaiskiom menesinem, bet pastojau ir va tik paskui ziuresiu ar kazkaip pageres, nes kaip ir jums sake, kad gali aprimt visos problemos. Mano atveju toks jausmas, kad tabletes isgyde nuo vieno, bet del visu tu hormonu issauke kita... Jusu atveju sunku pasakyt, bet as vistiek nesigailiu nebesutikusi vartoti kontraceptikus

  3. User has not uploaded an avatar
    2017.08.16 15:17 (prieš 3 mėn.)
    2017.08.16 15:17 (prieš 3 mėn.)

    As ir is pradziu buvau labai pries kt, taciau del nezmonisku skausmu teko sutikti . O dabar ir jas vartojant prasidejo skausmai tepliojimai ir pakraujavimas . Todel esu labai issigandusi ir puolusi i nevilty . Nzn ka daryti ,labai noriu vaikucio ,taciau pastoviu santykiu neturiu vaikinas palieka mane.

  4. ririki
    2017.08.16 15:49 (prieš 3 mėn.)
    2017.08.16 15:49 (prieš 3 mėn.)

    Adomaityteggabija parašė:
    As ir is pradziu buvau labai pries kt, taciau del nezmonisku skausmu teko sutikti . O dabar ir jas vartojant prasidejo skausmai tepliojimai ir pakraujavimas . Tode…

    Pabandykit pradziai pakeist gydytoja, nupasakokit situacija, gal kazka dar patars jusu atveju nestumas ne iseitis

  5. User has not uploaded an avatar
    2017.08.17 12:45 (prieš 3 mėn.)
    2017.08.17 12:45 (prieš 3 mėn.)

    Aciu uz atsiliepimus,tikiuosi pravers. Plius pamirsau pamineti kad po paskutines operacijos turiu likuse tik viena kiauside.

  6. Moncius
    2017.09.15 19:07 (prieš 2 mėn.)

    4 m. 6 mėn.

    2017.09.15 19:07 (prieš 2 mėn.)

    Sveiki. Man dėl edemetriozes israse kontraceptikus gerti ,3men. Prieš tai polypa isoperavo sakė po kontraceptikų nutraukimo turėčiau pastoti.. geriu kontraceptikus, vis kraujuoja ir skauda

Žinutės parašytos:
Naujas komentaras