Kraujavimas po kontraceptinių tablečių nutraukimo

Komentuoti
  1. 2018.02.21 21:11 (prieš 7 mėn.)

    Sveikos mamytes, mergaites

    Gal kurei nors is jiusu buvo toke situacija, apie metus laiko geriau kt tabletes . Menesines visuomet budavo regulerios Vasario 12d baigiau sirkti mmm ir nusprendziau nuo tos dienos nutraukti kt tabletes. Vasario 20d pastebejiau rudas iskiras tepliojent o sekance diena jau ir su kraujiu. Pasijiutau nejaukei kas tai galetu buti gal kad nustojiau kt tabletes galejio sutrikti kasnors nes po mmm praejio tik 9 dienos ar tai galetu buti nestumo pozimei tokie greiti??

  2. 8 mėn. 2 sav.

    2018.02.21 22:54 (prieš 7 mėn.)

    saulyte19977 parašė:
    Sveikos mamytes, mergaites

    Geriau nueik pas gine ir Tau ji pasakys

  3. 2018.02.22 02:19 (prieš 7 mėn.)

    saulyte19977, pasidarykit kraujo tyrimus, nėštumo testą, apsilankykit pas gydytoją-bus tikras atsakymas, o ne tik forumo prielaidos.

  4. Kristijonas 8 m. 7 mėn.

    2018.02.22 05:16 (prieš 7 mėn.)

    saulyte19977 parašė:
    Sveikos mamytes, mergaites

    Ginekologe, manau, atsakys tau i si klausima. Mes ne specialistes

  5. 2018.02.22 06:41 (prieš 7 mėn.)

    saulyte19977 parašė:
    Sveikos mamytes, mergaites nepykit jiog paklausiu siek tiek ne y tema...

    Po kt siulyciau nepulti pastoti, palaukti bent keletą mėnesių

  6. 2018.02.22 06:59 (prieš 7 mėn.)

    saulyte19977 parašė:
    Sveikos mamytes, mergaites aciprasau jiog paklausiu siek tiek ne y tema

    as manau tai tiesiog atsistatineja organizmas po kt,visada galima pasitikrint su nt jei neramu?

Žinutės parašytos:

Naujas komentaras
Skelbimai
13,00 €
38 | 24,6 cm | 5
9,00 €
62 | 1-3 mėn.