Kraujavimas po ESCAPELLE vartojimo

Komentuoti
  1. 2018.10.21 23:09 (prieš 3 sav.)

    UPDATE: nuo Escapelle vartojimo iki šio nenumatyto kraujavimo, pasirodžiusio po mėnesinių, praėjo 16 d.

    Sveikos,
    Pamėginsiu aiškiai sudėlioti, kas mane neramina. Gal ir Jums taip buvo.. :/
    Pusmetį neturėjau lytinių santykių, ciklas visad buvo gana reguliarus (26-28 d.). Pasimylėjau su vyru, teoriškai, pagal mano ciklo programėlę, vaisingiausią dieną. Jis nenuleido viduje, tačiau nerimaudama po kelių dienų vis tiek išgėriau Escapelle tabletę. Po šito - kitos mėnesinės prasidėjo bene savaite anksčiau. Kelios dienos po mm vėl mylėjomės be apsaugos, o dar po poros dienų - prasidėjo kraujavimas iš makšties, kraujas visiškai skaistus, šviežias. Dabar taip tęsiasi jau 3+ d. Pirmą dieną prasidėjus kraujavimui nejaučiau jokių negalavimų, bet kitomis dienomis jaučiau silpną skausmą pilvo apačioje, panašius simptomus ir diskomfortą, kuris mane aplanko pirmomis 'tikrų' menstruacijų dienomis.

    Ieškojau informacijos, žinoma, ėmiau nerimauti, ar tai gali būti neplanuotas nėštumas..
    Tačiau dabar labiau sunerimau: kokie mano organizmo negalavimo signalai tai galėtų būti?
    Manau, tai neatitinka implantacinio kraujavimo apibūdinimų, kuriuos radau forume, tačiau vis dar nesusidariau nuomonės dėl ovuliacinio kraujavimo. Man taip anksčiau nėra buvę, tačiau ar galėtų tai būti ovuliacinis kraujavimas? Praėjus 5 d.po mm, dabar jau 3,5d.vėl kraujuoju, tik be jokių kitų išskyrų. Nesuprantu, kas šiuo metu vyksta su mano organizmu

    Prašau, apšvieskite mane, mielosios

    UPDATE: nuo Escapelle vartojimo iki šio nenumatyto kraujavimo, pasirodžiusio po mėnesinių, praėjo 16 d.

  2. 2018.10.21 23:53 (prieš 3 sav.)

    Isgerus ekstrine kontracepcija gali pasireiksti tokie kraujavimai, labai isbalamutina cikla. Galit daugiau info paieskoti apie tai, galbut beda bus del extrines kt

  3. 2018.10.22 00:31 (prieš 3 sav.)

    medu parašė:
    Isgerus ekstrine kontracepcija gali pasireiksti tokie kraujavimai, labai isbalamutina cikla. Galit daugiau info paieskoti apie tai, galbut beda bus del extrines kt …

    Kad, žinokit.. sunerimau ir apie Escapelle įtaką nepagalvojau vien todėl, jog esu jau anksčiau gėrusi šią tabletę.. :/ ir niekad niekad dar nebuvo tokio issibalansavimo ir kraujavimo, juo labiau - kelias dienas :/

  4. 2018.10.22 00:42 (prieš 3 sav.)

    Vis dėlto, ačiū, pasiskaičiau, nemažai moterų mini kraujavimą po skubios kontr. tabletės vartojimo.

  5. 2018.11.02 17:58 (prieš 1 sav.)

    Šiandien turėjau apsilankymą pas ginekologę, kuri mane maloniai priėmė, apžiūrėjo ir nuramino, jog ciklo sutrikimai ir kraujavimas galėjo būti tik dėl skubios kontraceptinės priemonės Escapelle vartojimo.
    Neplanuotai nepastojau ir šiuo metu tai mane džiugina

  6. 2018.11.02 18:46 (prieš 1 sav.)

    O gal kam yra buvę , kad praejus mėnesinėms po kelių dienų pasirodė rausvos išskyros ? Tiesiog toks tepliojimas kaip dažniausiai buna paskutinėmis menesinių dienomis . Nevartojau jokių kontracepcijos priemonių .

  7. 2018.11.04 19:48 (prieš 1 sav.)

    žane_ta parašė:
    O gal kam yra buvę , kad praejus mėnesinėms po kelių dienų pasirodė rausvos išskyros ? Tiesiog toks tepliojimas kaip dažniausiai buna paskutinėmis menesinių dienom…

    Gal tai galėtų būti ovuliacinis kraujavimas? Šiaip iš savo patirties, negaliu atsakyti..

Žinutės parašytos:

Naujas komentaras
Skelbimai
24,00 €
36 | 23,3 cm | 3 - 3½
1,00 €
25 | 15,6 cm
3,60 €
68 | 3-6 mėn.